Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en 600/750/900 Supersport av årgang 91 - 97.

Den tekniske tilstanden er ikke så viktig så lenge sykkelen har gyldige papirer, uskadet ramme (les: sprekkfri og rett) og ikke-gjennomrustet/bulkfri tank.

Hobby_duc

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Takk for svar Lars.  Fikling med striper er ikke noe for meg, ikke har jeg tålmodighet og ikke har jeg rygg til det, men jeg sto i det og fikk dem på. Neste steg er oljebytte i frontgaffel etter innspill fra Esp1-Tech. Det blir spennende å se hva han kan få til. Han mente jeg hadde mye å hente på å roe ned rebound.  Nye dekk er bestilt også, prøver Rosso |V denne gangen.    Gleder meg til neste Corse event! 
    • Det er tydelige regler for synlighet. Grader ut/inn fra vertikal. Synlighet fra sidene og "ovenfra". Kjøretøyforskriften heter den, tror jeg. En hel del scrolling, men grei nok å forstå når du først finner frem. Det er ikke så lenge siden jeg leste den og jeg TROR din plassering er innafor. Det er det ganske sikkert en og annen tjenesteperson som spontant vil rynke på nesen for og det kan jo i seg selv være en type oppmerksomhet man ikke vil ha. Ikke fordi det er ulovlig, men man kan kanskje bli stoppet likevel. Liten risiko dog. Noen av tail tidy'ene er laget for de lavere amerikanske skiltene. Da KAN det hende at skiltet ditt slår i hug'ern ved full svingarmkompresjon. You're about to find out. Fall i så fall ikke for fristelsen til å brette skiltet oppunder innerskjermen (ulovlig og tilsynelatende irriterende for øvrigheta. Gratulerer med striper - påsatt uten prolaps eller mental nedsmelting. 
    • Hei,   Jeg bestilte kort skiltfeste med led blinklys fra USA. Dele kom i dag og siden det regnet ute så gikk jeg i gang med monteringen med en gang. Oppdaget raskt at jeg hadde fått noe litt annet enn hva jeg trodde jeg hadde bestilt, men når det ført var ankommet så modifiserte jeg det til. Hva er sjansen for at jeg blir stoppet av Politiet med denne varianten tro? Fikk på stickers på felgene i dag også, veldig fornøyd med egen innsats og resultatet. 
    • Blir dyreste banedag hittil, og krasjer litt med AGM's banedag få dager etter (som jeg meldte meg på for lenge siden). Men i Juli skjer det jo ingen ting, så jeg blir med (som vanlig) Store sjangser for at jeg også dukker opp kvelden før, Brynjulv. Godt vær er bestillt fra meg også🙂
    • Hei,   beklager, men jeg har også avbestilt rommet mitt – dessverre for mye regn.   Mvh, Thomas
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer