Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg jakter på litt smådeler til 900SSie type sykkel, en del av dette er nok også felles med Monster..

Clutchslave, har noen byttet til en annen slave og har en orginal liggende (?)

Her passer nok stort sett alle slaver.

Gasshåndtak m/wire.  Så vidt jeg kan se, så skal denne ha enkelwire.

Bryterpanelene på begge styrehåndtakene.

Orginal, tidlig Monster 600,750 eller 900 frontlykt.

Orginale fotpinne sett til sjåføren, her er det kun SS type fotpinner som kan brukes, dette pga innfestingen i ramma.

 

Er også på jakt etter en eksosmanifold uten pottene.

Her kan muligens også Monster manifold benyttes, må da være til en injection type motor.

 

innsugsmanifold/gummi begge sylindrene.

 

Er også ute etter 10 mm motorbolter, de lange som går tvers igjennom motorn og holder motorn på plass i ramma.

Og de må være 10 mm.

 

Et par coiler og en ecu hadde også vært kjekt.

 

Alternativet til alt dette er om noen har en delesykkel stående, trenger ikke motor, gaffel, svingarm, ramme, tank.

 

Skrevet

Hvis du, til lykten, kan ha nytte av u-braketten og 'ørene' slik det brukes på Monster uten styrekåpe..... da har jeg et par stykker du kan få. De festes med to bolter til nedre styrebro og to 'pigger' opp i øvre styrekrone.

Skrevet

Planlegger egentlig å maskinere nye fester i aluminium, men det er alltid kjekt å se andre muligheter også. Sier takk til tilbudet, det haster ikke, er lenge til jeg er der at jeg skal montere lykt...

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har fra bl.a. 900 SS:

 

- Innsugningsmanifold 900 SSie (bak). Den fremre er nok lik.

- Original slave, et eller annet sted fra 1995

- 10 mm bolter, den fremre med mutter og den bakre til gjenget feste på hs. i ramma Jeg har borra opp ramma og motor for 12 mm bolter.

- coilsett med pluggledninger til 1000 motorene, dvs, dobbelttenning for ie motor

 

Hobby_duc

Skrevet

Hobby_DUC,

det er interessant, har du tenkt noen pris (?).  Send gjerne en PM.

 

De motorboltene, hvor lange er de (?)  motorn er ca. 205 mm bred, så kommer omlag 6+6 mm til rammefestene og så skal det være litt til mutteren og ei skive, la oss si 10 mm pr.side.  Så de bør være omlag 235-240 mm lange for å kunne brukes...

Har tenkt på å borre opp motorfestene til 12 mm, men i det fremre hullet sitter det en sentreringshylse i blokkskjøten.  Og er litt usikker på hvordan det blir å borre opp den.  Er redd det ikke blir noe igjen av den hylsen...

  • Program

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Går jo an å bruke, men ikke noe moro å clutche med. Kjøp noe stilig og vis oss bilder etterpå😎
    • Hei, jeg tenkte å kjøpe et solvisir til banebruk. Til min hjelm, Shlubbert S2 finnes det: Sota 50% og 80% samt orange. 80% kan vel bli litt mye i skyggepartier? Ser at mange anbefaler speilrefleks, gjerne klart. Til min hjelm finnes det to typer speil: Iridium og Blå. Jeg tenker å gå for iridium speil, Hva tenker baneekspertene? https://nstgardermoen.no/shop/product/visir-til-c3-c3-pro-s2-s2-sport-15763#attr=28164,9212 Jeg har nedfellbart solvisir inni hjelmen, som er glimrende til turbruk. Men kan kanskje bli litt mye optikk, og litt mørkt på bane.... 
    • Jeg har dette kløtsjhuset i alulegering liggende. Det ser ut som om det har endel slitespor. Eller skal de være slik? Bare å kaste?
    • "Ja - bare å komme" sa han. Jeg hadde spurt om å få prøvekjøre en Ducati. Jøss, for en service, tenkte jeg. Kort tid etterpå var jeg Ducatist. Takket være Trond. Jeg har vel ikke vært helt alene om å kjøpe sykkel av ham, heller 😎  Trond har nå gjort jobben sin og pensjonerer seg om et par uker.  På vegne av Desmodromene takker jeg for ditt lure smil og din gode innsats for Ducati 🏆
    • 👌👍gått å slippe det, vi for være forbilder for yngre(125ccm) generasjoner på dette med godt teknisk vedlikehold av sykkel og holde igjen litt på støy😅 fks.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer