Jump to content

Ducati Panigale 1199 banesykkel


perern

Recommended Posts

Jeg vurderer å selge min 1199 Panigale banesykkel.

Det er en 2012 mod med motor bygget av Biggelaar Special Performance i fjor sommer med Carillo råder. Dette er en god oppgradering i forhold til standard motor som sliter med at råder knekker med motorhavari som konsekvens.

Etter ny installasjon har motoren kjørt ca 11 banedager eller ca 15t.

Olje og filter ble skiftet før DW.

Nytt kjede.

 

Sykkelen fungerer godt og er meget sprek. Dyno test hos Biggelaar ga ca 180hk på bakhjulet.

GPS laptimer i displayet.

Kåper ok, litt smårep på styrekåpe og den ene sidekåpen etter en liten lowesider.

 

Utstyr utover det som er montert på sykkelen :

Ekstra felgsett (OZ), bakdrev, clutchlameller og depostøtte bak .

Ekstra radiator og oljekjøler.

2 sett nye slicks hvor det ene bakhjulet er kjørt 2-3 pass på Rudskogen. 1 sett regndekk som er lite brukt.

Capit dekkvarmere.

X styrekåpe og 1 sidekåpe brukt.

 

Flex transponder kan overtas uten kostnad annet enn et nytt abb neste år.

 

Selges for kr.140.000 med nevnte utstyr. Kr. 130. 000 uten utstyr som ikke er montert på sykkelen.

Høres dette interessant ut så kontakt meg på 915 14 735, så blir ytterligere opplysninger gitt.

 

Per

post-43-0-66605000-1502705584.jpg

post-43-0-11023200-1502705614_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Aktive Tråder

    • Det er ikke så mye snø heller....  
    • Synkroniseringa var bra. Så nå gjennstår det å pelle av luftfilterboksen igjen (for n'te gang) for å få satt på lokket, ja, den må ut av ramma for å få på plass lokket , og lokket må av for å komme til tomgangsskruen. Så jeg bør jo bore et hull i lokket for å komme til med en liten umbrakotrekker. Men, det gjør jeg alltså ikke. Tomgangen er stillt, og den kommer ikke til å forandre seg om jeg skulle endre på co'n via software Så ja, le dere bare i hjel når jeg om en stund, må av med lokket igjen.... Radiatoren er i orden. Den venstre vifta starter på 101 grader og den høyre på 104 grader. Bensintrykket har jeg målt til ca 3 bar, som skal være riktig. Så da er det bare å gå ut og endelig begynne å skru det hele sammen igjen, samt tro på at jeg faktisk kan stille med denne på banedag 23 Mai. Ja da jeg booket denne dagen visste jeg ikke at vi også skulle ha banedag, uka før. ikke visste jeg at vi også skulle ha halv dag. Men, jeg har lyst å bli med denne dagen også, så om helsa er ok og være virker greit, så kanskje...
    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6% (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
×
×
  • Create New...

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines