Bytte av reg reim - på 10 000 eller 20 000? (996 BIP / 2000 mod)
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Aleksander · Skrevet
Takk for en flott dag på banen alle sammen! Det er en ære og en glede å få arrangere når stemning, kjøring og tilbakemeldinger er så bra som i dag. Om dere ikke følger oss på Instagram er det på tide 😉 https://www.instagram.com/p/DYiRSxYjPO7/?igsh=MWExamR1NmR5emR5ZQ== -
Det ble jo en flott dag, takk for supert arrangement 😊 Legger ved noen bilder fra dagen. André
-
Takk for en fantastisk banedag!! Nydelig levert som alltid👌🏍️😎🇮🇹
-
Av stoppitide · Skrevet
Tusen takk for oppmøtet 😎 Jeg tror vi landet på 45 omtrent. Rett etter 17. mai helg er det kjempebra. Litt pluss i klubbkassen til og med 😁 En av få Ducatier som faktisk frister (nesten like mye som Monster'n min) Trivelig i depoet Variert hengeropplegg En gang i blant regner det jo.... Rekrutter innom .... far og sønn på tur fra andre siden av fjorden Noen tiår tilbake Strøken 821 Ekspert og superinspirator Espen i Esp1-Tech hjalp oss med oppsett. Sånn blir det når man ikke har henger eller varebil Corsegeneralen har fått dilla på filming Oppdatering av ting mens man venter på Espen-hjelp -
Skulle selvfølgelig svært gjerne vært med, men denne gangen må jeg stå over 😞 Ser ut til å bli en helt perfekt dag for mange fine pass!
-

Anbefalte innlegg