Gå til innhold

Ducati 749s 2005 med motorlys og h.vifte går hele tiden. Ingen feilkoder


Anbefalte innlegg

Hei, noe som vet hva som må gjøres for å få vekk motor lyset mitt? Når jeg setter tenningen på så går høyre kjøle vifte ,begge virker når jeg tester på diagnosesystemet på jobb . Ingen feilkoder å sykkelen, går som ei kule uten problemer . Kan dette være det typiske ecu problemet? Kan den plutselig stoppe? Er det kun bytting av ecu som kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne få tilgang på en annen ECU så får du sjekket ut den. Mulig?

 

Ellers er jo alltid ledningsnettet interessant.

 

Eneste gang jeg har hatt ECU-problem var det sikringen som hadde gått. Aner ikke hvorfor, men da gikk den rent på lavt turtall og ruskete på høye. Sikkert ikke relevant for deg, men sikringer skal jo alltid nevnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne få tilgang på en annen ECU så får du sjekket ut den. Mulig?Ellers er jo alltid ledningsnettet interessant.Eneste gang jeg har hatt ECU-problem var det sikringen som hadde gått. Aner ikke hvorfor, men da gikk den rent på lavt turtall og ruskete på høye. Sikkert ikke relevant for deg, men sikringer skal jo alltid nevnes ;)

. Ja sikringer er sjekket Med lednings brudd burde jeg fått en eller annen feil kode eller? Har jo et kjempe problem ang ecu da jeg er den eneste 749s i Haugesund.. eller noen som kjenner noen som kan ha?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvis vifte starter umiddelbart kan det være en feil på en eller begge vifte®. Evnt sjekke kjølevifte bryter også. Ofte kan motorlampe lyse pga et parameter har feil som ECU leser. Ikke så ofte ECU feil sånn helt generelt, men dette er bare et forslag.

da hadde vel temp måler i speedometer vert feil også? Jeg har texa diagnose systemet på jobb å der har jeg sjekket alle parameter å alt virker ok. Men kan koble til en annen vifte jeg har liggende å teste bare for å ha gjordt det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer