Gå til innhold

Fjæringsdag hos Plassen 14. august - PÅMELDING


Anbefalte innlegg

GRATIS FOR MEDLEMMENE, MEN MED PÅMELDING AV HENSYN TIL VERTSKAPETS 'DIMENSJONERING' AV PERSONELL OG MAT TIL SALGS B)

 

 

Tor Erik Plassen med flokk & følge inviterer oss til en ettermiddag med praktisk hjelp. Matsalg på stedet - antagelig lasagne, vafler ++

 

Tirsdag 14. august fra kl 15..... Sørvangen 14, 3031 Drammen

 

Fine fasiliteter, spise og prate innendørs med plass til 100 personer og verksted til å trille sykler inn og ta justeringen.

  • Presentasjon av Öhlins servicesenter Sørvangen
  • Kort om demping generelt og hva man ser etter og jobber med, både med tanke på bane og vei. Problemer - løsninger

     

  • Stille opp i kø og justere sykler så blodet spruter. Fokus på free sag og ride height, noe man fysisk kan måle og justere på stedet.
Velkommen :)

 

 

post-75-0-74498200-1530570810_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Svoger'n, lisensierte racere, ulisensierte racere, folk med GPS og til slutt folk uten GPS (, men med en soleklar innertier som veiviser) samlet seg til pølseparty hos Plassen en solrik ettermiddag. 

 

Noen Monster 1200 og SBKs skal bygges/oppgraderes, andre ble justert på stedet

 

Tusen takk til Tor Erik for inspirerende kunnskapsdeling og eksperthjelp. Vi fortsetter samarbeidet i en eller annen form og gleder oss allerede.

 

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
    • Tidlig en søndags morgen, mer konkret denne søndags morgenen kjører jeg så gode svinger på kryss og tvers som mulig fra litt syd for Drammen til Sandefjord - se på utsikten fra Flautangen, inspisere gamle hytta "vår", kaffe på torget, ytre-veien til Tønsberg, svippe ut på Verdens ende og så kystveien forbi Åsgårdstrand kanskje kanskje. Slå følge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer