stoppitide Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 GRATIS FOR MEDLEMMENE, MEN MED PÅMELDING AV HENSYN TIL VERTSKAPETS 'DIMENSJONERING' AV PERSONELL OG MAT TIL SALGS Tor Erik Plassen med flokk & følge inviterer oss til en ettermiddag med praktisk hjelp. Matsalg på stedet - antagelig lasagne, vafler ++ Tirsdag 14. august fra kl 15..... Sørvangen 14, 3031 Drammen Fine fasiliteter, spise og prate innendørs med plass til 100 personer og verksted til å trille sykler inn og ta justeringen. Presentasjon av Öhlins servicesenter Sørvangen Kort om demping generelt og hva man ser etter og jobber med, både med tanke på bane og vei. Problemer - løsninger Stille opp i kø og justere sykler så blodet spruter. Fokus på free sag og ride height, noe man fysisk kan måle og justere på stedet. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Så bra, dette vil jeg gjerne være med på. Expert råd er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XD1262 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Blir med på dette. Trenger litt sårt innstillings hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas Sivertsen Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Jeg blir gjerne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerMLarsen Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerMLarsen Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørg E Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Får ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MORTY Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolberg Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jeg blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilF Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Heldagsservice hos Løvaas denne dagen. Svinger innom hvis sykkelen er tidlig klar, men demperne mine er nylig justert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar Hovind Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 12 påmeldte sprenger ikke kapasiteten, så det er fremdeles mulig å melde seg på.Sees på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rico Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
håkon traaen Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg blir med. Tar med en svoger også hvis det ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Jeg blir med. Tar med en svoger også hvis det ok... Tilbudet er for medlemmer. Er han det? Hvis ikke, så maser vi hull i hodet på ham om Ducati, medlemskap ooog forventer at han kjøper dobbel porsjon middag osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
håkon traaen Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Han er ikke medlem, men har han på gli... Bare fint å få hjelp til å få`n hjernevasket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Svoger'n, lisensierte racere, ulisensierte racere, folk med GPS og til slutt folk uten GPS (, men med en soleklar innertier som veiviser) samlet seg til pølseparty hos Plassen en solrik ettermiddag. Noen Monster 1200 og SBKs skal bygges/oppgraderes, andre ble justert på stedet Tusen takk til Tor Erik for inspirerende kunnskapsdeling og eksperthjelp. Vi fortsetter samarbeidet i en eller annen form og gleder oss allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg