Gå til innhold

Fjæringsdag hos Plassen 14. august - PÅMELDING

Anbefalte innlegg

GRATIS FOR MEDLEMMENE, MEN MED PÅMELDING AV HENSYN TIL VERTSKAPETS 'DIMENSJONERING' AV PERSONELL OG MAT TIL SALGS B)

Tor Erik Plassen med flokk & følge inviterer oss til en ettermiddag med praktisk hjelp. Matsalg på stedet - antagelig lasagne, vafler ++

Tirsdag 14. august fra kl 15..... Sørvangen 14, 3031 Drammen

Fine fasiliteter, spise og prate innendørs med plass til 100 personer og verksted til å trille sykler inn og ta justeringen.

• Presentasjon av Öhlins servicesenter Sørvangen
  • Kort om demping generelt og hva man ser etter og jobber med, både med tanke på bane og vei. Problemer - løsninger

• Stille opp i kø og justere sykler så blodet spruter. Fokus på free sag og ride height, noe man fysisk kan måle og justere på stedet.
Velkommen :)

post-75-0-74498200-1530570810_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Svoger'n, lisensierte racere, ulisensierte racere, folk med GPS og til slutt folk uten GPS (, men med en soleklar innertier som veiviser) samlet seg til pølseparty hos Plassen en solrik ettermiddag. 

Noen Monster 1200 og SBKs skal bygges/oppgraderes, andre ble justert på stedet

Tusen takk til Tor Erik for inspirerende kunnskapsdeling og eksperthjelp. Vi fortsetter samarbeidet i en eller annen form og gleder oss allerede.

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om å kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng på campingen. Jeg måtte ned fra campingen til sentrum for å ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om å "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde å åpne døra på den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. Så da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med påmontert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn på mindre enn 3 timer om man tror på det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten å kvele motoren. Og så startet jeg å kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-åring at man ikke skal slå av midt i svingen på en 911. Men vet alle det? ;=)      
    • Er den Porschen 3 literen med 204hk? Jeg hadde 80 modell med 188 og siden den gang vært uinteressert i andre biler. Luftkjølt 911 eller så kan det være hipp som happ. På tide å opprette to separate lister? 2 og 4 hjul, avvikende regnskapsår.
    • Jeg er ikke klar for å forhandle.                                           Tror jeg.
    • Vi har forresten følgende rekkefølge her i heimen når det gjelder anskaffelser på morsom-hjul Porsche 911SC 1981 (dette er Kristin ... og meg) Alfa Romeo Giulia Ducati 900SS (annonsen over her) Ducati 888 SP4 jadda - ganske spesifikk her og det er en grunn til det)  
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer