Lithium batterier ....
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
co er utenfor min kunnskap, men 2,5 runder ut på på lufteskruer er mye såvidt jeg vet. Kjør på! -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Målte co nå i kveld. Og den var på ca 0.5. Det virker magert på en motor uten katalysator. Det har kanskje vært katalysator på denne en gang, men jeg finner ingen. Lufteskruene er satt på 2.5 turn ut. Er ikke det mye? Justerte vertikal til 1 omdr ut, da økte co til ca. 1.7. Horisontal er verre å komme til, så det får jeg ta i morgen. Nå husker jeg ikke helt hva co trimmen stod på, men mener det var - 16 eller 18. -
Av stoppitide · Skrevet
Så bra! Det er selvfølgelig mulig at det samme skjer igjen, men man kan vel tippe at ECU-"rydding" og/eller bensinsystem-rensing var det som skulle til. Halvliter bensin kan ha vært for lite. Motorene stopper før det er helt tørt - for å skåne pumper og injectorer. TBC I'm sure 😁 -
Av Jon Tangenes · Skrevet
I dag gjorde jeg to ting. JPDiag har jeg ikke fått til å fungere enda, så jeg brukte GuzziDiag. Valgte Guzzi Norge 1200, som skal ha samme motorstyring (ikke vannavkjølt da). Fyllte nesten tre liter miljøbensin på tanken, Det var ca en halv liter 98 der fra før av... Rett og slett pga det blir utrivlig med all eksosen i det lille verkstedet mitt, selv med døra oppe. Gikk gjennom sidene i diagnose programmet, ingen feil funnet og allt så bra ut. Starta opp, og allt var plutselig i orden. Nå går den også fint frakobla fra pc'n (det lille jeg har prøvd) Så, er bensinpumpa eller trykk/returventilen så gåen at den bare fungerer på miljøbensin? (blir jo dyrt i lengden ) Eller har diagnose programmet fresha opp motorstyringa bare sånn av seg selv...? -
Noen som ønsker å selge comfort sete til en 2021 Diavel 1260 ?
-
Anbefalte innlegg