Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker, jeg blitt invitert på 50års dag den kvelden, og må melde pass☹️. Inajoy, du må derfor fjerne meg fra listen. 

Torbjørn 

Skrevet

1. oktober er påmeldingsfrist. 

Restauranten setter av det antallet plasser vi har påmelding til. Fordi det er et populært sted, så fylles det opp og da må vi bestemme oss NÅ 😎

Si JA 🍕 

1806029489_Deppskjermbi.jpg.29f240b33ad4b3712202dc16b2273ab0.jpg

Skrevet
På 12.9.2018 den 21.08, Inajoy skrev:

God kveld godt folk 😉

Pris pr. hodet for kvelden er kr. 249.

For denne summen får du fritt valg i herlige italienske pizzaer, hjemmelaget salat, brød og aioli. Drikke kommer utenom.

Siste dag på påmelding er 1. oktober. Dette er et ønske fra Resturant Caspar, da de har andre gjester og arrangementer denne lørdagen.

Men jeg kan lover dere god mat og drikke, da jeg har benyttet meg av tilbudet resturantene og lokalene har i ulike private arrangementer selv 👍

Gleder meg til å se dere, jeg har fått spørsmål om antrekk. For meg kan du komme i skinndress med eller uten hjelm. MAO, ingen stiv Resturant, men casual og komfortabelt. Men glem ikke 😀 (smilet)

Kommer 😊

• Liker 1
Skrevet
På 1.10.2018 den 12.47, Geir Dugstad 749dark skrev:

Jeg har lyst til å bli med ... hvis det fortsatt er mulig 😊

Ja da 😉

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei,  mener jeg har sagt kl. 18.00... men det er mulig det er kun på face! Du må komme deg på Facebook Morten 🤪😂 Men svaret er 18.00 😉 sees snart 🍻

Skrevet
På 23.10.2018 den 9.11, Duracell skrev:

Hei Geir, mener Inajoy sa noe om at vi skal vippse henne 249,- send henne mld på facebook.

På 23.10.2018 den 7.45, Geir Dugstad 749dark skrev:

Hei inajoy..

mulig du har skrevet noe om det , men betaler vi der .. eller er det forskuddsbetaling på maten ? 

🤪😊

Skrevet

Takk for hyggelig Casparpizzaparty med 20 litt deprimerte, men mest glade 😉 Desmodromer.  Samtidig som de fleste av oss pakker ned sykkel og skinndress for sesongen går Styre & Stell inn i intenst planmodus for neste år. Da passer det egentlig bra å treffe hyggelige medlemmer som ser ut til å ha glede av foreningen og hygger seg i hverandres selskap = motiverende.

På gjensyn!

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Morten Evensen skrev:

Takk til alle sammen,  for en veldig  hyggelig kveld . Det ble tatt noen bilder, blir de lagt ut på denne linken?

Takk det samme Morten .. det var en veldig hyggelig kveld .. god mat .. 

takk til dere alle :))

Geir 

• Liker 1
Skrevet

Hei alle sammen. Takk for en trivelig aften!

Litt leit vi måtte vente så lenge på servering, men jeg gav tilbakemelding på at jeg ikke var særlig imponert over kveldens kelner vi hadde fått til bordet vårt. Men det var hyggelig å se dere alle som var der 😀

Min datter knipset disse 2 bildene, mere har ikke jeg 😉

IMG_3052.JPG

IMG_3048.jpg

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer