Gå til innhold

Jerez 2019?? Er det noen her inne som skal bli med racing4fun.no på tur?


Anbefalte innlegg

På skrivende stund sitter jeg å gleder meg enormt til å reise til Jerez i Spania i februar 🙌🙌 sykkelen er nesten race ready! Har skaffet dekkvarmere og semi slicks, samt nye bremseklosser rundt om. Alt blir gjennomgått før avreise nye vesker på alt og sjekk på alt 😁 blir som et lite barn som venter på julaften! 

IMG_20181210_182538_687.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nedover. Vær så snill å ikke bli skremt når du ser hodet mitt stikke frem mellom dekk og utstyr når du åpner kassen din i Spania.

Neivel.... joda, det pleier å være noen av oss i Spania, men litt varierende grad av publisering i forkant.

Ønsker deg en fantastisk opplevelse! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i din transportkasse 😉 Ikke vært på slike baneturer. Da jeg kjørte race med min Monster var det med skrujern, hammer og tape i tailbag. Jeg vet altså ikke hva man tar med seg til Spania. Vær tålmodig så dukker det nok opp svar fra de som har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal dit - for 3. gang. Fantastisk bane 🙂 

Ta med ekstra dekk sett. Jeg sliter ett sett pr 2 fulle dager. Det kan være fuktig så regndekk er ikke dumt å ta med . Crash deler som styrepinner , footpegs og ekstra vindskjerm. Dekktrykksmåler og pumpe. Ikke tillatt med frostveske så om du ikke tar vare på den du tapper må ny på ved retur. Verktøy er en selvfølge. Tape for å dekke til lys om du har gatesykkel. oIMG_2817.thumb.JPG.4ae5206b7bce1d5c0f2b8641d4636f51.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer