Jerez 2019?? Er det noen her inne som skal bli med racing4fun.no på tur?
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Lese dekkslitasjen din, måle gummitemperatur og gynge på sykkelen = indikasjon på forbedring av oppsettet. Jeg tar med temp-måler. Ta med justeringsverktøy og/eller les deg opp på elektronisk oppsett. Gjerne sjekk hva lufttrykket ditt er (på kalde dekk). Jeg er en veldig beskjeden erstatning for Esp1tech, men bedre enn ikk'no. Han er i Jotunheimen nå, men er åpen for Desmo comeback neste år. -
Av stoppitide · Skrevet
Velkommen! Obligatorisk og kun én teknisk og kun ett førermøte. Oppmøte 07.45. Sorry🙂 ... til kl 16 Vi har fått til litt ekstraservice i restauranten. Dagens lasagna++ eller kylling ++ for kr 189,- og 20% på drikke. Pluss det vanlige de pleier å ha. -
Av Dennis Banelind · Skrevet
Hei, Er det mulig å komme senere enn kl 8 for teknisk kontroll og bli med når gruppen kjører neste gang? Hvor lenge pågår arrangementet? Er kiosken åpen så det går å få tak i mat eller må man ha med selv? -
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei Per, Var du ikke fornøyd med Kriega-bagene fordi du selger dem? Jeg tenkte egentlig å kjøpe en US 20 og US 10, men er uansett interessert. Mvh, Thomas
-
Anbefalte innlegg