Gå til innhold

1199S (R) - kr 99 000,-


Pablo

Anbefalte innlegg

Rydder plass i garasjen: 

 

Ducati Panigale 1199 S(R)+++ 2012 modell. Full motoroverhaling vinteren 2018. Kjørt i Spania 8-10 pass (2x2/3 dager i påsken 2018 og 2 meget korte dager på Rudskogen i 2018. Importert i 2017, betalt MVA, og har følgende følgende spec:

  • Øhlins FGR 100 World Superbike gaffel (koster mellom 60-80K)
  • Øhlins TTX 36 bakdemper
  • Superbike hurtigkobling til calippere
  • Brembo RCS radial bremsepumple
  • Ducati Corse SST ECU
  • Ducati Corse Black Box (aner ikke hva det er)
  • Nikkaseal belagte sylindere
  • Lettere flywheel
  • Ducati Corse Dashbord
  • IRC Quickshifter
  • Corse ledningsnett
  • Nytt batteri
  • Ny startmotor i 2016
  • 2 nye og nylakkerte fronter
  • 1 ekstra kåpesett (nytt og nylakkert)
  • CNC rearset med ekstra slitedeler
  • Ekstra undertray (oljeoppsamler) nytt
  • Vinner av 3D Cup i Holland 2014 og 2015 (Panigale Cup)
  • Race seat fra Race Seats
  • GB Motordekselbeskyttelse
  • En del nye oljefilter
  • En del slitedeler
  • Originalmotor følger med
  • Ekstra alu frontkåpebrakett
  • Marchesini felger
  • Depotmatte
  • R Baksving
  • Skade/bulk i tank er ikke rettet opp.
  • Ekstra rearsett 
  • BST carbonfelger kan selges separat eller følge med mot tilleg (10K)

Se bilder. Henvendelse på PM. 

Lars

IMAG1837.jpg

IMAG1836.jpg

IMAG1835.jpg

IMAG1834.jpg

IMAG1833.jpg

IMAG1832.jpg

IMAG1831.jpg

IMAG1830.jpg

IMAG1829.jpg

IMAG1828.jpg

IMAG1826.jpg

IMAG1825.jpg

IMAG1824.jpg

IMAG1823.jpg

IMAG1822.jpg

IMAG1821.jpg

IMAG1820.jpg

IMAG1819.jpg

IMAG1818.jpg

IMAG1817.jpg

IMAG1816.jpg

IMAG1815.jpg

IMAG1814.jpg

IMAG1813.jpg

IMAG1812.jpg

IMAG1811.jpg

IMAG1810.jpg

IMAG1809.jpg

IMAG1808.jpg

IMAG1807.jpg

IMAG1806.jpg

IMAG1827.jpg

IMAG1805.jpg

IMAG1634.jpg

IMAG1633.jpg

01 Front.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg håper dere kommer greit gjennom, hele gjengen. "Tålmodighet er den raskeste vei" Hver gang jeg begir meg inn i ECE regulativenes verden (syke jævler!!!) så blir det hodepine. Din sykkel er typegodkjent med 90dB standstøy på (tipper) ca 4.000-4.500 omdr. Er den fremdeles en Multistrada med opprinnelig typegodkjenning eller forsvant den sammen med rammemodifisering? Hvis opprinnelig, så kan du bruke original eksos. For moro skyld kan du i tillegg lage en egen eksos (det er jo ikke skråsikkert at den blir å jævlig høylytt). Jeg skrev et langt avsnitt om standstøy, passeringsstøy og typegodkjenning, men måtte bare slette det. Jeg vet rett og slett ikke hva som brukes for typegodkjenning. Noen sykler har 110dB i vognkortet (på uvisst turtall). Jeg leste et 20 år gammelt foruminnlegg der passeringsstøymåling ble beskrevet (20km/t gjennomsnitt av andre og tredje gir, full gass i 20 meter, der målingen gjøres midt på de 20 meterne av en måler som står 7,5 meter unna). Hvis det er slik Harleyvennene dine måler, så er det vel ganske mye som går lett gjennom? Ting har utviklet seg og nå er det vel eksosrørsventiler og sikkert mere fart og turtall (eller kanskje ikke?).  Altså; det hadde vært KJEMPEinteressant å høre hvordan de gjør det.   PS ikke noe problem med fargevalg på rammen. Det ordner jeg. 🙂   PS 2 vær forberedt på at rammenummer preges tvers gjennom lakk hvis det blir slik rekkefølge. Få preging først eller hold av en liten plakett som ikke lakkeres (klarlakk eller epoxy etterpå)
    • Livet fortsetter å kaste harde skruballer mot meg og familien, så det kommer til å gå litt sakte fremover.  Men på tirsdag har jeg avtale med et verksted som skal hjelpe meg å sveise ferdig ramma. Håper det går bra. En del vanskelige områder som gjenstår. Når det er gjort kan jeg evt begynne å sparkle/pusse noen steder der det er nødvendig, og så må jeg snart velge farge…. OOO… skummelt… Har også luftet tanken med biltilsynet om å bygge egen eksos. Ettersom dette er en sykkel som kom uten katalysator, behøver jeg bare forholde meg til støykrav - dagens støykrav. 82dB. Har ikke satt meg inn i hvor/hvordan det måles enda. (Kjøretøyforskriften § 24-8.3. ECE regulativ 41-01). Så da kan jeg begynne å leke med tanken om å bare ha ett eksosanlegg, men bygge det på en måte som gjør at det, i det minste av og til, kan tilfredsstille det kravet. Støymåling fra f.eks. Oslo H-D senter er noe de godtar.  Må også være konstruert/montert på en sånn måte at det ikke kan føre til brann eller skade på fører, og festet forsvarlig - evt med varmeskjold. Når/hvis det godkjennes vil det bli preget/merket og ført inn i vognkortet. 
    • Jeg henger meg også på, dersom været tillater det. 👍😊
    • Hei  Har ett sett liggende , kjøpt av Plassen Racing, som er helt strøkne. De passer Monster 1200 17> og Diavel 2018>, og mulig flere modeller. Se bilder. Har Evotech eksos brakett og blendedeksel for motsatt side ubrukt, passer Monster 1200 17> Se bilde  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer