Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer og/eller meninger om disse tank/traction-paddene fra ymse leverandører? Revolusjonerer de kjøreopplevelsen? Er de verdt det? Ødelegger de jernhesten fullstendig? Svir det i øynene å se på de? Er det noen som er bedre en andre?

Lurte på å skaffe noen slike til min mattsvarte 2016 Monster, men er i tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tvil. Løp og kjøp.

De finnes i forskjellige grader av 'feste'. Skal det være noe vits, så synes jeg at man må ha de mest gripende - de med vulkan-/pyramidelignende nupper. Hvor godt de blir sittende avhenger av i hvilken grad man følger bruksanvisningen. Rent - varmt - minst mulig skarpe bøyer. Personlig synes jeg noen av de som spesifiseres til din sykkel ikke ser ut som de passer den så godt. Ta en kikk på de som selges til S2R og/eller 696.

Søk Eazi-Grip, Tech Spec (kan gjenbrukes) og Stomp Grip

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gripsene passa forsåvidt ikke så mye bedre andre veien heller, men jeg uansett så tror jeg de funker. 

Dekale er nye ja. Kjøpte hos https://www.ducatiaufklebershop.de/index.php?language=en

Skaffet noen billige Kina-greier også, men det var så elendig kvalitet at det kunne ikke brukes. Disse var derimot veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer