André Bergheim Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Er det noen her som har erfaringer og/eller meninger om disse tank/traction-paddene fra ymse leverandører? Revolusjonerer de kjøreopplevelsen? Er de verdt det? Ødelegger de jernhesten fullstendig? Svir det i øynene å se på de? Er det noen som er bedre en andre? Lurte på å skaffe noen slike til min mattsvarte 2016 Monster, men er i tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Ikke tvil. Løp og kjøp. De finnes i forskjellige grader av 'feste'. Skal det være noe vits, så synes jeg at man må ha de mest gripende - de med vulkan-/pyramidelignende nupper. Hvor godt de blir sittende avhenger av i hvilken grad man følger bruksanvisningen. Rent - varmt - minst mulig skarpe bøyer. Personlig synes jeg noen av de som spesifiseres til din sykkel ikke ser ut som de passer den så godt. Ta en kikk på de som selges til S2R og/eller 696. Søk Eazi-Grip, Tech Spec (kan gjenbrukes) og Stomp Grip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 R&G Eazi-grip er bestilt. Ebay... 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Kult! Bilder når det er på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 16. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2019 Slik ble R&G sine tank grips seende ut på svart monster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2019 Klarte forøvrig å forveksle hvilke side de skulle på. Helt utrolig. Jeg hadde jo ikke engang drukket.... #sviktendesyn #alderkanfaktiskværeenhindring😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Det var vel ikke verdens undergang... passer ok denne veien også. Som sagt: TechSpec kan gjenbrukes. Er logodekalene nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
André Bergheim Skrevet 18. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2019 Gripsene passa forsåvidt ikke så mye bedre andre veien heller, men jeg uansett så tror jeg de funker. Dekale er nye ja. Kjøpte hos https://www.ducatiaufklebershop.de/index.php?language=en. Skaffet noen billige Kina-greier også, men det var så elendig kvalitet at det kunne ikke brukes. Disse var derimot veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg