Gå til innhold

Vårsjekk hos Eker Performance


Anbefalte innlegg

Det tilbys i år gratis vårsjekk for medlemmer hos Eker Performance i Fredrikstad 7. mai kl 15:00 til 19:00.

Med få forhåndspåmeldte åpner vi for Drop In i hele tidsrommet. Eker har kapasitet på 16 sykler denne kvelden, kom heller tidlig enn sent for å sikre at de rekker sykkelen din.

Vårsjekken tar ca 15 minutter og omfatter en generell gjennomgang av din Ducati med spesielt fokus på bremser, kjede, drev, oljenivå og lufttrykk med etterfylling av luft ved behov. Ved behov for etterfylling av olje kan det kjøpes av den enkelte på stedet. Oppdages det under sjekken at det er noen større mangler eller feil, vil det bli anbefalt å bestille time på verkstedet for å få dette reparert. Eker har ikke kapasitet til å ta dette under vårsjekken.

En vårsjekk - enten man har kontroll på dette selv, gjør det et annet sted, eller hos Eker - anbefales på det sterkeste.

eker.png

Endret av KjetilF
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm... da er det fremdeles ledig i tre timer og tre kvarter. Nok til at Presidenten får full service, vask og polering. PLUSS flere kopper kaffe fra den sensasjonelt velsmurte kaffemaskinen (ække ofte sånne kontormaskiner lager velsmakende kaffe, men denne gjør det)

Si fra hvis du vil utfordre meg på de timene eller ta en liten fight i drop-in-køen 👊😎 meld deg på / drop in og rull terningene.

Fra spøk til revolver: hjertelig velkommen til et klubb-betalt supergunstig Medlemstilbud. Koselig ettermiddag og betryggende Ducatipleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen er super for morgendagen, det later til å bli en hyggelig vårsjekkseanse hos Eker Performance, med nyttig sjekk av sykkel og hyggelig mingling. Kom heller tidlig enn sent hvis du kan 😎

Velkommen på drop in!

0FCE5A6F-563E-4F65-930B-A58E69B3DCFF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, bare til info, når jeg kjørte Tindevegen i fjor september med bil da var det en del grusvei og veiarbeid. Dette var fordi veien ble ødelagt under ekstremværet Hans men kanskje de ble ferdig med den i fjor?  
    • Synkroniseringa var bra. Så nå gjennstår det å pelle av luftfilterboksen igjen (for n'te gang) for å få satt på lokket, ja, den må ut av ramma for å få på plass lokket , og lokket må av for å komme til tomgangsskruen. Så jeg bør jo bore et hull i lokket for å komme til med en liten umbrakotrekker. Men, det gjør jeg alltså ikke. Tomgangen er stillt, og den kommer ikke til å forandre seg om jeg skulle endre på co'n via software Så ja, le dere bare i hjel når jeg om en stund, må av med lokket igjen.... Radiatoren er i orden. Den venstre vifta starter på 101 grader og den høyre på 104 grader. Bensintrykket har jeg målt til ca 3 bar, som skal være riktig. Så da er det bare å gå ut og endelig begynne å skru det hele sammen igjen, samt tro på at jeg faktisk kan stille med denne på banedag 23 Mai. Ja da jeg booket denne dagen visste jeg ikke at vi også skulle ha banedag, uka før. ikke visste jeg at vi også skulle ha halv dag. Men, jeg har lyst å bli med denne dagen også, så om helsa er ok og være virker greit, så kanskje...
    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6% (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer