Gå til innhold

Vårsjekk hos Eker Performance


Anbefalte innlegg

Det tilbys i år gratis vårsjekk for medlemmer hos Eker Performance i Fredrikstad 7. mai kl 15:00 til 19:00.

Med få forhåndspåmeldte åpner vi for Drop In i hele tidsrommet. Eker har kapasitet på 16 sykler denne kvelden, kom heller tidlig enn sent for å sikre at de rekker sykkelen din.

Vårsjekken tar ca 15 minutter og omfatter en generell gjennomgang av din Ducati med spesielt fokus på bremser, kjede, drev, oljenivå og lufttrykk med etterfylling av luft ved behov. Ved behov for etterfylling av olje kan det kjøpes av den enkelte på stedet. Oppdages det under sjekken at det er noen større mangler eller feil, vil det bli anbefalt å bestille time på verkstedet for å få dette reparert. Eker har ikke kapasitet til å ta dette under vårsjekken.

En vårsjekk - enten man har kontroll på dette selv, gjør det et annet sted, eller hos Eker - anbefales på det sterkeste.

eker.png

Endret av KjetilF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm... da er det fremdeles ledig i tre timer og tre kvarter. Nok til at Presidenten får full service, vask og polering. PLUSS flere kopper kaffe fra den sensasjonelt velsmurte kaffemaskinen (ække ofte sånne kontormaskiner lager velsmakende kaffe, men denne gjør det)

Si fra hvis du vil utfordre meg på de timene eller ta en liten fight i drop-in-køen 👊😎 meld deg på / drop in og rull terningene.

Fra spøk til revolver: hjertelig velkommen til et klubb-betalt supergunstig Medlemstilbud. Koselig ettermiddag og betryggende Ducatipleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen er super for morgendagen, det later til å bli en hyggelig vårsjekkseanse hos Eker Performance, med nyttig sjekk av sykkel og hyggelig mingling. Kom heller tidlig enn sent hvis du kan 😎

Velkommen på drop in!

0FCE5A6F-563E-4F65-930B-A58E69B3DCFF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om å kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng på campingen. Jeg måtte ned fra campingen til sentrum for å ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om å "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde å åpne døra på den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. Så da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med påmontert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn på mindre enn 3 timer om man tror på det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten å kvele motoren. Og så startet jeg å kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-åring at man ikke skal slå av midt i svingen på en 911. Men vet alle det? ;=)      
    • Er den Porschen 3 literen med 204hk? Jeg hadde 80 modell med 188 og siden den gang vært uinteressert i andre biler. Luftkjølt 911 eller så kan det være hipp som happ. På tide å opprette to separate lister? 2 og 4 hjul, avvikende regnskapsår.
    • Jeg er ikke klar for å forhandle.                                           Tror jeg.
    • Vi har forresten følgende rekkefølge her i heimen når det gjelder anskaffelser på morsom-hjul Porsche 911SC 1981 (dette er Kristin ... og meg) Alfa Romeo Giulia Ducati 900SS (annonsen over her) Ducati 888 SP4 jadda - ganske spesifikk her og det er en grunn til det)  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer