Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ganske langt lerret å bleke....

Hvis du ikke er ganske viderekommen selv, så er nok en diagnose på verksted et fornuftig sted å starte.

Likevel: rene jordingskontakter, batteri, regulator, ventiler plugger, innsprøytningsdyser, bensinkvalitet, vann i bensin, tett filter, tette lufteslanger i/til/fra tanken, tomgangsreguleringens sensorer, alle andre sensorer........   er et kjapt utvalg av ting som må være på stell.

Prøvestartet du den kald før kjøp? Selger forvarmet den før du kom? Forhandlersolgt med garanti? Reklamasjonsrett ved privatkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Ja,var grei liste.Kjøpt privat.Sykkelen skal vera tatt ventil service på når den var kjørt 50k,nå kjørt 56.Etter at eg har fått den heim å ladet batteriet skikkeli ser det ut som om den starter ok.Tidligere eier opplyste at den var tregstartet når det var kaldt,som kan stemm da det har vert kaldt her i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer