Gå til innhold

En snasen elektronisk turteller?


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en turteller til prosjektet mitt. Ønsker å finne en med hvit skive og et litt klassisk utseende. Den skal få en ganske sentral plassering, så derfor er utseendet litt viktig. 
Har ikke satt meg så mye inn i dette før, men en elektronisk turteller er vel en enkel sak å montere?! Den skal ha et signal fra motoren (og det må jo være tilgjengelig fra før.. 🙂 ). De eldre mekaniske turtellerene kan jeg nok ikke bruke. 
Så hvis noen vet om en lekker turteller som går omtrent til 11.000 omdr. så si gjerne i fra. Enten det er en på nettet, eller en som de finner i garasjen 🙂 

Og det bør være en frittstående. Ikke en som er bygget sammen med speedometer eller noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LMGTFY var ny for meg. Må nok bruke litt tid for å se om jeg likte den.

Motogadget har jeg selvsagt sett på, og de er et fornuftig valg. Men føler at de står på «alle» cafe-racere snart, så det blir litt kjedelig... 

Acewell skal jeg kikke litt på. 
Drømmen er jo å sende den bort for å få et personlig preg på den, men hvis jeg skal ha bena plantet litt på bakken, så er det nok andre steder på sykkelen de pengene kan brukes bedre. Det koster vel omtrent det samme som å få lakkert motoren på nytt i valgfrie farger... Hmmm. Hvis det er mer penger på kontoen helt til slutt, så kan jeg evt vurdere det 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Øystein skrev:

LMGTFY var ny for meg. Må nok bruke litt tid for å se om jeg likte den.

...............

Sorry - jeg bare regnet med at du visste om Motogadget og at humoren kunne ligge i at googling var overflødig. Åkke som: skjønner at Motogadget oppfattes mainstream. Har du sett instrumentene på Sport Classic? Samme som på Monster inntil 2008, men med krom ringer og mer vintage skivedekor. Apropos skivedekor: https://tachoscheiben.newtacho.de//index.php?language=en&navi=ducati&SESS=d74007a6e9494ac6e8be61d00a303b80

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Skjønte nok ikke den humoren med en gang... 🙂 

Her var det mer snadder ja. Sport Classic sine er absolutt fine. Og med mulighet for å sette personlig preg på skiva begynner vi å nærme oss noe. Skal kikke nærmere på dette når mørket senker seg. Nå skal jeg gi meg i kast med å pusse metall ute i vinterkulda. Må prøve å få tilpasset festet til bakdemper v 1.1 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer