Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en turteller til prosjektet mitt. Ønsker å finne en med hvit skive og et litt klassisk utseende. Den skal få en ganske sentral plassering, så derfor er utseendet litt viktig. 
Har ikke satt meg så mye inn i dette før, men en elektronisk turteller er vel en enkel sak å montere?! Den skal ha et signal fra motoren (og det må jo være tilgjengelig fra før.. 🙂 ). De eldre mekaniske turtellerene kan jeg nok ikke bruke. 
Så hvis noen vet om en lekker turteller som går omtrent til 11.000 omdr. så si gjerne i fra. Enten det er en på nettet, eller en som de finner i garasjen 🙂 

Og det bør være en frittstående. Ikke en som er bygget sammen med speedometer eller noe annet...

Skrevet

LMGTFY var ny for meg. Må nok bruke litt tid for å se om jeg likte den.

Motogadget har jeg selvsagt sett på, og de er et fornuftig valg. Men føler at de står på «alle» cafe-racere snart, så det blir litt kjedelig... 

Acewell skal jeg kikke litt på. 
Drømmen er jo å sende den bort for å få et personlig preg på den, men hvis jeg skal ha bena plantet litt på bakken, så er det nok andre steder på sykkelen de pengene kan brukes bedre. Det koster vel omtrent det samme som å få lakkert motoren på nytt i valgfrie farger... Hmmm. Hvis det er mer penger på kontoen helt til slutt, så kan jeg evt vurdere det 🙂 

Skrevet
2 timer siden, Øystein skrev:

LMGTFY var ny for meg. Må nok bruke litt tid for å se om jeg likte den.

...............

Sorry - jeg bare regnet med at du visste om Motogadget og at humoren kunne ligge i at googling var overflødig. Åkke som: skjønner at Motogadget oppfattes mainstream. Har du sett instrumentene på Sport Classic? Samme som på Monster inntil 2008, men med krom ringer og mer vintage skivedekor. Apropos skivedekor: https://tachoscheiben.newtacho.de//index.php?language=en&navi=ducati&SESS=d74007a6e9494ac6e8be61d00a303b80

Skrevet

Ha ha. Skjønte nok ikke den humoren med en gang... 🙂 

Her var det mer snadder ja. Sport Classic sine er absolutt fine. Og med mulighet for å sette personlig preg på skiva begynner vi å nærme oss noe. Skal kikke nærmere på dette når mørket senker seg. Nå skal jeg gi meg i kast med å pusse metall ute i vinterkulda. Må prøve å få tilpasset festet til bakdemper v 1.1 

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Eminente førere som har bidratt til nasjonal og internasjonal heder og ære. Dessuten er de genuint sympatiske og har levert mye på den måten også.  Hipp hurra!
    • Hei alle sammen, Jeg blir også med😃  Rom er bestilt ! Gunnar
    • Er med, rom bestilt og gleder meg til turen.   
    • Hva med å lage en føljetong-tråd med mekk & tull av denne og kommende sykler? "Evensen gjør noe greier" 😎 Øysteins tråd har 27.000 visninger. Min har 61.000. Temaet er åpenbart av interesse og jeg håper du hiver deg med.
    • Etter mye om og men i dag så ble det Multistrada på tur til Løvaas. Turen nedover fra Sundvollen ble kjørt på tørr asfalt, hjemover var det litt vått. Jeg ankom godtebutikken som enslig svale på DUCATI (det dukket opp et par til etter hvert). Noen venter på bestilt sykkel med forventet levering i løpet av april, så det ble bur på de🥵 7 DESMODROMER tok turen. Flere kunder og potensielle medlemmer var innom og det ble en hyggelig prat med noen av de. Salgssjef Plassen pratet om nye modeller og de fleste var i butikken. Multistrada V4 glimret med sitt fravær, det ble fortalt at nye bestillingsrutiner hos DUCATI gjør at den ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Merkelig synes jeg da det er en av de mest populære modellene de siste årene 🧐 Butikken har blitt veldig fin etter oppussing, åpnere landskap og luftigere, men hvor er prøverommet? Ikke alle liker å skifte i fullt påsyn! Undertegnede er interessert i air bag vest og må få ut finger’n snart. Den «nye” modellen kjennes snasen ut, men jeg håper ikke at den blir testet skikkelig. Det blir nok en tur ned ganske snart.  Dette ble en av de få «rimelige» turene til Løvaas, ingen ting ble handlet denne gangen så jeg har nok litt til gode😬 Takk til dere som deltok og hyggelig å hilse på nye fjes😄 Jeg håper vi sees 1 mai og tur til Eker i Fredrikstad. Per        
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer