-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av stoppitide · Skrevet
Eminente fÞrere som har bidratt til nasjonal og internasjonal heder og Êre. Dessuten er de genuint sympatiske og har levert mye pÄ den mÄten ogsÄ. Hipp hurra! -
Hei alle sammen, Jeg blir ogsĂ„ medđ Rom er bestilt ! Gunnar
-
Av Anas Amrhar · Skrevet
Er med, rom bestilt og gleder meg til turen.  -
Av stoppitide · Skrevet
Hva med Ă„ lage en fĂžljetong-trĂ„d med mekk & tull av denne og kommende sykler? "Evensen gjĂžr noe greier" đ Ăysteins trĂ„d har 27.000 visninger. Min har 61.000. Temaet er Ă„penbart av interesse og jeg hĂ„per du hiver deg med. -
Etter mye om og men i dag sĂ„ ble det Multistrada pĂ„ tur til LĂžvaas. Turen nedover fra Sundvollen ble kjĂžrt pĂ„ tĂžrr asfalt, hjemover var det litt vĂ„tt. Jeg ankom godtebutikken som enslig svale pĂ„ DUCATI (det dukket opp et par til etter hvert). Noen venter pĂ„ bestilt sykkel med forventet levering i lĂžpet av april, sĂ„ det ble bur pĂ„ deđ„” 7 DESMODROMER tok turen. Flere kunder og potensielle medlemmer var innom og det ble en hyggelig prat med noen av de. Salgssjef Plassen pratet om nye modeller og de fleste var i butikken. Multistrada V4 glimret med sitt fravĂŠr, det ble fortalt at nye bestillingsrutiner hos DUCATI gjĂžr at den ikke er tilgjengelig for Ăžyeblikket. Merkelig synes jeg da det er en av de mest populĂŠre modellene de siste Ă„rene đ§ Butikken har blitt veldig fin etter oppussing, Ă„pnere landskap og luftigere, men hvor er prĂžverommet? Ikke alle liker Ă„ skifte i fullt pĂ„syn! Undertegnede er interessert i air bag vest og mĂ„ fĂ„ ut fingerân snart. Den «nyeâ modellen kjennes snasen ut, men jeg hĂ„per ikke at den blir testet skikkelig. Det blir nok en tur ned ganske snart. Dette ble en av de fĂ„ «rimelige» turene til LĂžvaas, ingen ting ble handlet denne gangen sĂ„ jeg har nok litt til godeđŹ Takk til dere som deltok og hyggelig Ă„ hilse pĂ„ nye fjesđ Jeg hĂ„per vi sees 1 mai og tur til Eker i Fredrikstad. Per    Â
-

Anbefalte innlegg