-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av stoppitide · Skrevet
Yr snudde 180 grader angĂ„ende onsdag, men poenget bestĂ„r; snart en mulighet for en liten tur igjenđïž -
Av stoppitide · Skrevet
Oslo onsdag meldes tÞrr og 10-12-13 grader. En av de siste mulighetene? (ganske uvedkommende, men TorbjÞrns blinkskudd fra Dolomittene 2017 pynter enhver trÄd) -
996SPS'en kommer til Ă„ bli solgt av mine arvinger.
-
Av stoppitide · Skrevet
Selg 996'en og skaff en Giulia. Du kan ikke vente til hele listen er oppnÄelig. -
For Ă„ dra ting litt tilbake pĂ„ jorda igjen. Ja - vi kan ha forskjellige lister. Det kan vĂŠre kjendiser du fĂ„r "lov" Ă„ ligge med av dama, Bugattier og F40'er du kun ser pĂ„ Youtube, stereoanlegg som koster 4 X Superleggera og bĂ„ter som koster mer i vedlikehold enn Ă„rslĂžnna di. Og sĂ„ har vi den litt jordnĂŠre lista, og den begynner ogsĂ„ Ă„ bli uoverkommelig smĂ„tt om sen. Men kanskje ikke likevel, om du er litt tĂ„lmodig? Jeg har jo allerede en 996SPS, den tror jeg ikke er sĂ„ lett Ă„ finne for hvermannsen. Ă finne en i dag er dyrt. For ikke Ă„ snakke om en 888SP. En noenlunde pen 911SC - det er mange som har forstĂ„tt at det er den beste bilen som har kommet ut av Zuffenhausen og prisen er hĂžy. Og god gammel Bertone Coupe - Giulia - med den fantastiske NORD-motoren - er jo i mine Ăžyne det vakreste som noensinne har kommet ut av Milano. Den koster ogsĂ„ mye akkurat nĂ„. MEN: Prisen pĂ„ Jaguar E-Type og lignende er pĂ„ vei ned. Alt som var kult pĂ„ 60-70-tallet blir mindre verdt. Det er fordi de som drĂžmte om slike kjĂžretĂžy har blitt 80+ Ă„r gamle og ikke kan kjĂžre mer. Og den bĂžlgen treffer stadig yngre markeder. Det vi (50-ish) likte da vi var unge ligger hĂžyt i pris, fordi vi har penger og tid til Ă„ anskaffe det vi drĂžmte om. Akkurat nĂ„, men kanskje ikke mer enn 10 Ă„r framover. SĂ„ jeg tenker at jeg er en skikkelig anakronist, og at prisen pĂ„ kamskaftere muligens gĂ„r ned, og kanskje kan jeg bli pensjonist med kamskafter om en 20 Ă„rs tid đ Men i mellomtiden lever drĂžmmen om en -78 900SS, -81 911SC og -71 Giulia i garasjen đ Â
-

Anbefalte innlegg