stoppitide Skrevet 11. februar 2021 Skrevet 11. februar 2021 Ingen hadde troen i fjor, men tur ble det. Ingen har troen i Ă„r, men tur blir det đ Blir det umulig sĂ„ er det jo ikke verre enn Ă„ droppe det. Optimismen kommer fĂžrst og fremst av vaksinemuligheter, vaksinepass og andre medisinske tiltak. Vel sĂ„ viktig er det nok at mange ĂNSKER Ă„ reise og at mange land VIRKELIG trenger turisme. Jeg tipper at politikernes risikovillighet Ăžker frem mot sommeren . SĂ„ fĂ„r den enkelte vurdere om reising er 'innafor'. ReisemĂ„ten for motorsyklister og smittehĂ„ndteringen vĂ„r underveis = svĂŠrt lav risko. Jeg legger inn World Ducati Week hvis det blir noe av den. ForĂžvrig sikter jeg pĂ„ live shopping hos FC-Moto, Baden-Baden, Schwarzwald og Andermatt som fĂžrste fase.  Togbillett for hjemreisen pĂ„ plass 2
stoppitide Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Skrevet 14. februar 2021 Stengt fjellheim nĂ„, men pent lell đ Mitt tips til alle de som gjerne vil, men som kanskje nĂžler..... ta en forelĂžpig avgjĂžrelse. Den er selvfĂžlgelig betinget, men den positive bearbeidingen kan vĂŠre det som til syvende og sist skal til.....
stoppitide Skrevet 15. juni 2021 Forfatter Skrevet 15. juni 2021 Jepp đ Desmodromene stiller to mann. To mann alle. Ferger, tog og noen hoteller bestilt. Vaksinesertifikat ok og visstnok snart gyldig i hele SchengenomrĂ„det. VI DRAR SNART 1
stoppitide Skrevet 13. juli 2021 Forfatter Skrevet 13. juli 2021 850 passasjerer. Corona-maks ca 1.200. Normal-maks ca 2.200. Kun tre andre motorsyklister, fra Malta.
stoppitide Skrevet 13. juli 2021 Forfatter Skrevet 13. juli 2021 Litt regn og litt kÞ. Som vanlig. Regnjakke kjÞpt OG tatt pÄ (,men det har dere ikke bilde av) Sykkel sjekket inn hos Biggelaar og fÞrer pÄ Hotel Leijhof. NÄ diverse retter i restauranten. Martini Bianco, storglasset god rÞdvin og snart ost og gaaaammel portvin. 2
perern Skrevet 13. juli 2021 Skrevet 13. juli 2021 12 timer siden, stoppitide skrev: 850 passasjerer. Corona-maks ca 1.200. Normal-maks ca 2.200. Kun tre andre motorsyklister, fra Malta. Jeg fĂ„r hĂ„pe du slipper inn i Norge igjen seneređ€ Uansett lykke til pĂ„ ferden. 1 1
stoppitide Skrevet 15. juli 2021 Forfatter Skrevet 15. juli 2021 ..... er det vanlig Ä bli vÄt pÄ beina nÄr man spiser middag i Nederland og her omkring?
perern Skrevet 15. juli 2021 Skrevet 15. juli 2021 Ja,  spesielt om flommen er pÄ vei nedover til deg. HÄper du kommer deg avgÄrde uten trÞbbel. p 1
stoppitide Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Skrevet 16. juli 2021 Frokost, utsjekk, Dyno-benk-kjĂžring for sunnhetsbekreftelse og evt justeringer, innom FC Moto i WĂŒrselen for Ă„ prĂžve hjelmer,stĂžvler og hansker og sĂ„ Baden-Baden (Schwarzwald nord) via litt omveier rundt flomomrĂ„det. Det ordner seg nok đ 3
stoppitide Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Skrevet 16. juli 2021 Dynoen kortslutta, men den var ikke veldig nÞdvendig. Biggelaar tok seg en tur for manuell testing. Smilte godt da han kom tilbake. Monstern er livlig og han fÄr nok ikke kjÞrt mye til daglig. Tipper en drÞy time ekstra for flom-omkjÞringer og mine/GPSens tabber. Mye nÞdetattrafikk syd i Tyskland. Jeg kunne se flere veldig fulle elver, men antagelig betydelig mer dramatisk enn det ser ut. Tankene gÄr til ofrene og de berÞrte.  Turen innom FC Moto fÞrte til null shopping. Alt feil. Jeg retter snart opp det. Staselig velkomst pÄ Hotel Société og nÄ Martini Bianco, ostesalat, rÞdvin, burger, rÞdvin, kanskje dessert og helt sikkert kaffe og bombesikkert Limoncello hvis de har. 5
perern Skrevet 16. juli 2021 Skrevet 16. juli 2021 Har Toine frisert han litt?đ Er det feil pĂ„ deg eller det du bestilte?đ Blir rimelig tur da! Ja en forferdelig tragedie det som skjer med folkene vest i Tyskland nĂ„. Dyp medfĂžlelse med de.  God tur videre og jeg hĂ„per du unngĂ„r problemer. 1
stoppitide Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Skrevet 17. juli 2021 Startet dagen med hele fĂžlelsesregisteret pga borte-vekk custom 500-rute gjennom Schwarzwald. Erremuuuli. Senere funnet, men ikke til mye hjelp - riktig rute lett Ă„ fĂžlge i siste tredel nĂ„r faktisk funnet. God nyhet at jeg i hvert fall vet hvor feilkjĂžring startet (Ă©n av tre 90-gradere inne i Baden-Baden Ok - mye kĂž fra ZĂŒrich og sĂžrover - pga treg trafikk i Gotthardtunellen. Litt regn, men raskt tĂžrr. NĂ„ skinndresspils pĂ„ terrassen Drei Könige & Post i Andermatt. Mere vann enn vanlig (en av de hĂžyeste side-elvene til Rhinen(?)) Da senker roen seg og alpeturen er i gang. 3
stoppitide Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 Hvis vi skal ned hit ogsÄ neste Är og datoene passer med WDW ......
perern Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Da er det bare Ă„ legge seg i treningđ€Ł Er du treg til Ă„ sette deg pĂ„ sykkelen i dag? Ble det litt mye god mat i gĂ„r? Glorenza i dag eller i morgen?
stoppitide Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 Gamle postveien ned til Italia over Gotthardpasset. 20210718_142556.mp4 2
stoppitide Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 Oppe i skyene (?) kan du (ikke?) se innerst pÄ breen - Binnenhorn 3.373. Lenger borte - ogsÄ i skyene - Finsteraarhorn 4.274 PÄ sydsiden av vannskillet er det ikke mye vann. No worries i Italia.(bortsett fra i Syd Tirol...)(hmmm...)(=Cortina)  1
stoppitide Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 SjefsblĂ„ser'n innom for Ă„ teste akustikken fra balkongen. SĂ„nn i tilfelle du sliter med Ă„ bestemme deg for deltagelse pĂ„ nevnte jodlerfest neste Ă„r...... Skru opp volumet đ 20210718_171448.mp4
perern Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Ser kaldt ut pĂ„ fjellet. Ser morsom ut den postveien. En grunn til Ă„ ikke dra nedover neste Ă„r han trompetspilleren derđ«Â Skal du mĂžte Gunnar i Glorenza?
stoppitide Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 16 minutter siden, perern skrev: Ser kaldt ut pĂ„ fjellet. Ser morsom ut den postveien. En grunn til Ă„ ikke dra nedover neste Ă„r han trompetspilleren derđ«Â Skal du mĂžte Gunnar i Glorenza? Glorenza i morgen, ja. Han ruller snart pĂ„ toget. Klimaet er forelĂžpig ganske kaldt og overskyet, men tĂžrt. Endrer seg ved GardasjĂžen og i Emilia Romagna/Toscana. Han blĂ„ste i alpehornet sitt og fikk Ăžl etterpĂ„. Vet ikke om det var for Ă„ blĂ„se eller for Ă„ slutte og blĂ„se....
stoppitide Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Skrevet 19. juli 2021 Fusking liker vi IKKE. Gravde dypt og landet pÄ mistanke om lÞs batteripol. Det var det. Enn sÄ lenge.. (Edit: var ikke bare lÞs pol/ledning, men et batteri fullstendig uten amp'er til tross for toppers spenning. DÞdt som en sur sild)  Ny Ducati-fan (i Chur) 1
stoppitide Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Skrevet 19. juli 2021 Video pĂ„ SĂŒsten pass đ (BjĂžrnarsvingen fullstendig okkupert av turfolk)(?) 20210719_112311.mp4
Morten Evensen Skrevet 20. juli 2021 Skrevet 20. juli 2021  "Fusking liker vi IKKE. Gravde dypt og landet pĂ„ mistanke om lĂžs batteripol. Det var det. Enn sĂ„ lenge.. " HĂ„per batteriet holder Larsđ, morro Ă„ fĂžlge med pĂ„ oppdateringene dine. God tur videređ.  Â
Anbefalte innlegg