KjetilF Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Inspirert av Øystein gikk jeg løs på noe 15 år gammelt rustent arvegods i går kveld. 2,5 arbeidstimer senere er resultatet klart. Custom frame, fork, handlebar and wheel paint job. Custom gorillatape grips and seatcover. 🤩💪🏻 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 😂 👏 Så bra 🙂 Du sparte litt tid siden du ikke skulle lage bensintank og elektrisk anlegg tenker jeg. Rett skal være rett 🙂 Eller skal du utvide med noe elektrisk etterhvert kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilF Posted August 22, 2021 Author Share Posted August 22, 2021 Hehe, ingen ambisjoner utover det jeg har gjort, men hvem vet. Må nok innse at jeg tok en del mer lettvinte løsninger enn deg ja 😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Kan vi lage et custom modification program kanskje? Du forplikter deg til å sette på alt vi kommer med (og som passer)? ..... ikke nødvendigvis innenfor rimelighetens grenser.. . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilF Posted August 22, 2021 Author Share Posted August 22, 2021 Haha, det kunne vært artig det. Samtidig kunne det vært artig om eier og bruker lever til å se 2-årsdagen😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Du kan jo starte med å tape på et 12-volts batteri? Mye artig som lyser og gir lyd. Garantert suksess for en toåring... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilF Posted August 22, 2021 Author Share Posted August 22, 2021 Lys er gøy, skal se om jeg kommer over noe kult👍🏻 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts