Gå til innhold

Deler til 2004 Ducati 999 kjøpes


DesmoTutu

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et prosjekt som har vært i bakken på venstre side:

Trenger følgende deler, hvis noen har dette liggende:

V. Speil m/blinklys

V. Luftinntak 

Radiator

Girspak/fothviler 

V. clipon med cluthpumpe/brytere/choke   (komplett eller enkeltkomponenter)

Trenger også en del annet småtteri, så gi gjerne beskjed hvis du har noe liggende til Mk1 999 (2003-2004)

 

Noen som kan bekrefte om det er symmetrisk eller asymmetrisk lykt på 999? Sykkelen er tatt inn fra UK, og jeg har ikke fått testet lykten enda. Regner med det er noe SVV skal sjekke når jeg registrerer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 999, som jeg nylig har kjøpt. Så jeg har ikke fått testa den enda. Det er jo to linselys på denne, og jeg regner med at nærlyset er assymetrisk. Ellers ville den vel ikke blitt typegodkjent...

Om du kjøper nye clip-on, kjøp gjerne de som er et par cm høyere / mer rette. Liker du de ikke kan vi bytte, så får du mine orginale.

Radiator: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-radiator-water-cooler-A147F

V Bryter: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-handlebar-switch-left-A2997

Luftinntak: https://motorradteilehannover.de/Ducati-749-H5-Bj-2002-air-inlet-air-duct-left-A2C

Butikken har hyggelige fraktpriser, norsk moms kommer i tilegg.
Jeg har handla fre de via ebay. der har de som regel en "make offer" så det er prutningsmonn sikkert i nettbutikken også. Særlig hvis du kjøper en del...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
    • Tidlig en søndags morgen, mer konkret denne søndags morgenen kjører jeg så gode svinger på kryss og tvers som mulig fra litt syd for Drammen til Sandefjord - se på utsikten fra Flautangen, inspisere gamle hytta "vår", kaffe på torget, ytre-veien til Tønsberg, svippe ut på Verdens ende og så kystveien forbi Åsgårdstrand kanskje kanskje. Slå følge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer