Gå til innhold

Desmodromenes Ducati Weekend 2024 - midt på en mandag - 24. Juni


Anbefalte innlegg

Velkommen mandag 24. Juni, klokken 08 - 16 med nok pass for alle

 

Banekjørings ABC erklæring justert 2024.pdf

 

Oppmøte litt før klokken åtte 🙂 

Teknisk kontroll  kl 08.00 (får ikke lov å støye før det)

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 2000.- pluss gebyr frem til og med 1. Juni.

Etter det økes prisen til 2500.- Påmelding stenger fredag kveld 20 Juni kl. 23.59 

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Juni.

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene. 

Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 500.- ekstra for deltagelse. 

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og ABC. Vi vet at endel krysser av "lest ABC" uten å ha gjort det. Ikke noe kult! 

 

Gruppeinndeling:

Grønn = Skiltgruppe for nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Første gang du kjører med oss skal du melde deg på i denne gruppen.

Gul = Skiltgruppe for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = Skiltgruppe for de med mer erfaring  

 

Har du spørsmål til arrangementet eller påmeldingen, kontakt [email protected] eller skriv i tråden her.

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Huff, det var da en ukristelig tidlig oppmøte tid da. Man får jo jetlags fornemmelser her...

Men ok, jeg er med. Får innføre et strengt døgnrytme regimeskifte, litt i forkant. Så man får "akklimatisert" seg.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Early Bird pris 2.000 i stedet for 2.500.  Pæn pæng å spar.

Til og med lørdag 1. juni

Vi har plass til mange Ducatister og minner om at dette foregår i lovlige, rolige og trygge former. Alle har MYE å lære - både nybegynnere og erfarne - øvelse er smart 😎👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (23 minutter siden):

Dukker det opp en eller annen demper oppsett spesiialist, som kan kjenne litt på sykkern, og gi gode råd?

Vi har hatt gleden av Espen (Esp1tech) sine tjenester i noen år. Han har gått andre yrkesveier og vi har ikke klart å "lande" ham i år.

Jeg hjelper litt her og der hvis tiden strekker til, men vil først og fremst oppfordre alle til å lese bøker, studere Youtube (spesielt Dave Moss) og prøve seg frem. 

Sag kan alle ganske lett måle. Returdemping kan man se med det blotte øye (og lese dekkslitasje). Kompresjonsdemping kan ekspertene delvis føle i depot - jeg prøver meg frem og har funnet én for vei og én for bane. Jeg har ikke bedre forutsetninger for denne kunnskapen, men jeg har brukt tid for å tilegne meg den. Det kan alle få til. 

For de fleste ender det med at man gjør det beste ut av det man har. Lykkelig uvitende og dermed trygg følelse. Trygg = smooth = rask OG uten uhell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei 🙂, da er påmeldingen utført. Ser frem til en hel  dag på Rudskogen. Med tanke på tidlig oppmøte på morgenen, er det mulig å komme på søndag for å overnatte? Jeg har ønske å komme med Chevy`n med Duccen🏍️ på tilhenger. Sover i takteltet 🚗. Beste hilsen DesmoRingheim 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjulv skrev (22 timer siden):

hei hei 🙂, da er påmeldingen utført. Ser frem til en hel  dag på Rudskogen. Med tanke på tidlig oppmøte på morgenen, er det mulig å komme på søndag for å overnatte? Jeg har ønske å komme med Chevy`n med Duccen🏍️ på tilhenger. Sover i takteltet 🚗. Beste hilsen DesmoRingheim 

Da tar du kontakt med Truls Wulfsbeg tlf: 90644242  

[email protected] 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gledes! Jeg har ikke deltatt siden 2019. Helt ny Supersport S som hadde førstegangsservice denne uken. Til og med værmeldingen ser ut til å være med oss. Sol, 16-22 grader og lettskyet. Kan det bli bedre?

 

Håper vi blir en fin gjeng med masse moro på banen. Selv overnatter jeg på hotell i Særp natt til mandag for å komme mest mulig uthvilt og fresh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjulv skrev (På 6.6.2024 den 18.29):

Mange takk, jeg skal gjøre avtale med Truls 👍

Vi har avtale med Rudskogen v/Trond Wulfsberg, ikke Truls. (epostadressen kan jo være et hint) om at vi kan overnatte fra Søndag. Oppmøte må da være i god tid FØR 20:00

Ved ankomst, kontakt Audun/tilsynsvakt for plassering av bil i depo.

Nøkkel hentes, og signeres for i restauranten. Der skal den også returneres Mandag.

 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, gjerne det 👍

Vi hadde ofte det i gamledager, men tendensen har vært at deltagerne ikke ville betale - bare få gratis. Da ble det vanskelig å få de beste til å stille opp. Hvis han du kjenner kan komme, antagelig uten de helt store inntektene, så er det supert. Han må helst kjenne Rudskogen godt slik at han beveger seg og står uten å være til fare for seg selv eller andre. For å sikre dette må han gjøre tydelige avtaler med Aleksander og Race Control.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alexander, jeg skal ta kontakt med Trond og Audun/tilsynsvakt 🙂 . Det skal ikke bli noen misforståelser. Jeg er godt i gang med pakkingen av Chevy`n. Ser frem til en fin dag med kjøring 🏍️. Det skal bli godt å være uthvilt på mandags morgen.🤗

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trond stian borge skrev (6 timer siden):

Jeg vil gjerne ha noen bilder. Kjør på!

Jeg har sendt en melding til Kalle. men han kunne ikke stille på så kort varsel. men er åpen for en annen anledning, med litt lengre varsel da.
Noen som er venner med Rene Skaret på FB, og kunne sendt han en melding?

Edit: Nå fikk jeg sendt han en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (7 timer siden):

Takk, gjerne det 👍

Vi hadde ofte det i gamledager, men tendensen har vært at deltagerne ikke ville betale - bare få gratis. Da ble det vanskelig å få de beste til å stille opp. Hvis han du kjenner kan komme, antagelig uten de helt store inntektene, så er det supert. Han må helst kjenne Rudskogen godt slik at han beveger seg og står uten å være til fare for seg selv eller andre. For å sikre dette må han gjøre tydelige avtaler med Aleksander og Race Control.

Jeg har fått tak i en kar fra Nesodden Fotoklubb. Som gjerne kunne komme å tatt bilder. Men han har ingen erfaring med slike baner, og vil trenge å ha med en ansvarlig "guide" ut på banen, for sikkerhet og tips yil gode fotograf plasseringer. Dyktig kar med profft utstyr forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (1 time siden):

Kjempefint! Som fersking må han vente littt før noen kan guide ham. Henvende seg til Race Control i titiden for klare beskjeder om hvor og hvordan.

I titiden samme dag alltså. Han tenkte å møte opp kl 12. Da har vel vi en lenger pause kanskje?
Jeg kan jo høre om han kan komme før...

Han kan komme ca 11.30.

Om han får en bil tilgjengelig før, kan han komme før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer