Gå til innhold

Meccanica møter Desmolab lørdag 25 mai.


Anbefalte innlegg

Blir du med på en tur til Desmolab lørdag 25 mai?

Patrik Holmberg som har lang erfaring som Ducati mekaniker og er en stor entusiast, ønsker oss velkommen til å vise oss hva han driver med på dette spesialverkstedet.

https://www.facebook.com/DesmolabNorway

Oppmøte på Tyrigrava med avreise kl 10:00. Liten stopp et eller annet sted på veien for nødvendig ærend.

Vi kjører på fine veier nedover til Desmolab og ankommer ca kl 13:00.  Adressen er: Skjebergveien 174.

Kjørerute blir kanskje slik: https://maps.app.goo.gl/gxA2UdVaDyf3AHEp8?g_st=im

På hjemveien kan vi kjøre innom Rudskogen hvor Bikeport arrangerer RR løp for de som har lyst.

Påmelding ønskes for å vite hvor mange som deltar  

Per

Jeg håper det kommer like mange som dette oppmøtet i Oslo.

IMG_0762.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Flott vær melder YR.no for neste helg og vår tur til Desmolab 25 mai.

Patrik Holmberg er klar til å ta oss i mot som en eksklusiv gruppe.

Han vil også servere oss grillmat, men vi er da avhengig av å vite hvor mange det er som kommer.

Det er veldig fint hvis dere kan gi beskjed i denne tråden og senest onsdag kveld. 

Foreløpig er det 7 stk som har vist interesse, jeg håper det blir mange flere. 

Gå ikke glipp av dette.

P.S. Bikeport avslutter kl 14:00 på lørdag, så tur innom RS  faller ut.

 

Per

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til verten og matservering ønsker vi oss konkret påmelding. Noen som har meldt seg på, men ikke kommer? Meld fra så snart du kan.

Det blir hyggelig og lærerikt + matbit og kul tilbringertur.

VELKOMMEN 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine R. skrev (44 minutter siden):

Anne gjorde meg oppmerksom på dette idag så jeg slenger meg på hvis det er greit

Klikk på "Følg" knappen for hele kapitler eller enkelttråder så blir du informert.

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg talte 13 vakre Ducatier og 14 personer som ble med på tur til Desmolab i dag. Selv om noen dråper traff enkelte før oppmøte på Tyrigrava, så forløp turen i deilig vær. 
Ved staselig ankomst Desmolab ble vi servert deilig grillmat med egne kokker. Patrik holdt et lite foredrag om hva han driver med på dette spesialverkstedet. Veldig interessant for oss og med en så lang erfaring som han har med å skru DUCATI, er det artig å høre hva han har å fortelle.

Takk til Patrik, fru Ida og  kokkene fra Gøteborg 😁

IMG_2978.jpeg

IMG_2979.jpeg
 

IMG_2980.jpeg

IMG_2982.jpeg

IMG_2983.jpeg

IMG_2984.jpeg

IMG_2985.jpeg

  • Liker 5
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Ikke riktig klokt, men opp kl 06 og avgårde 07 🫣 Fuktig asfalt til opptørking i åttetiden og 15-16-17 grader = koselig turvær.  Oslo, Skar, Sylling, Vikersund, Krøderen, Sigdal, Åmot, Hokksund og morgenkaffe kl 10.30 i Asker. Litt deilig å være tidlig ferdigkjørt.
    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer