Hei igjen Jon, og alle dere andre. Tok noe lenger tid i dag med saker og ting, men kjører fra Horten hvert øyeblikk. Bildene viser oppsett med nytt tilhenger tilskudd 🙌😄. Så lenge det varer…. Vi har mye å snakke om alle samme. Vi sees
Når du er på verkstedet kan du be om å få kjenne på dette dekket når det er tatt av. Det er skummelt hvor tynt det er når man er på corden. Én skarp grusstein kan være nok. Jeg skvatt skikkelig da jeg for første og siste gang kjente på dette og har siden den gang aldri kjørt så langt.
Anbefalte innlegg