stoppitide Posted November 1, 2024 Share Posted November 1, 2024 jeg er så svak for ubrukelige, men geniale gadgets, så det omtrent ristet i hele meg da jeg fikk erfare den nye Panigalens nedleggsvinkel i displayet 😎 Ducati har forstått hvordan de skal fange motorsyklisters indre barn som ELSKER det ekstreme og overtydelige. Godt jobbet! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon Tangenes Posted November 3, 2024 Share Posted November 3, 2024 Gamle Mitsibushi L300 kassebil m firehjuls trekk. Hadde et slags vater kombinert med kompass? montert på dashbordet. Altså analog varianten av finessen du nevner. Det var for å kunne kontrollere hellningsvinkelen ved kjøring i terrenget. Ev. utover hellning i høy hastighet i sving hehe. Men det var nok ikke noen logg man kunne gå inn på i ettertid på den, slik man kan på dagens digitale løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted November 3, 2024 Author Share Posted November 3, 2024 Det enkle er ofte det beste 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts