stoppitide Skrevet 1. november 2024 Del Skrevet 1. november 2024 jeg er så svak for ubrukelige, men geniale gadgets, så det omtrent ristet i hele meg da jeg fikk erfare den nye Panigalens nedleggsvinkel i displayet 😎 Ducati har forstått hvordan de skal fange motorsyklisters indre barn som ELSKER det ekstreme og overtydelige. Godt jobbet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 3. november 2024 Del Skrevet 3. november 2024 Gamle Mitsibushi L300 kassebil m firehjuls trekk. Hadde et slags vater kombinert med kompass? montert på dashbordet. Altså analog varianten av finessen du nevner. Det var for å kunne kontrollere hellningsvinkelen ved kjøring i terrenget. Ev. utover hellning i høy hastighet i sving hehe. Men det var nok ikke noen logg man kunne gå inn på i ettertid på den, slik man kan på dagens digitale løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 3. november 2024 Forfatter Del Skrevet 3. november 2024 Det enkle er ofte det beste 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg