stoppitide Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Espresso Tour er vår milde og snille avrunding av en intens sesong. Avreise henimot kl 12 Ruten er valgt med krav om tilgjengelig espressoservering og korte distanser. Det er rolig tempo og nytelse som gjelder. "Kubikken" på Bragernes Torg i Drammen er oppmøtested og ruten blir Kubikken, Kaffebrenneriet Strøket 8 i Asker og kanskje Oslo sentrum som endestasjon. Med SOL & GLEDE ønskes du velkommen 😎☀️ Foto: Endre Lohne Karl Johan. Nydelig parkering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 12. august Del Skrevet 12. august + 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kurt Näslund Skrevet 12. august Del Skrevet 12. august Hei! Så hyggelig! Førstegangs tur med dere for min del, men jeg blir med! Litt usikker på hvor man melder seg på dog 🙂 Mvh, Kurt Näslund 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 12. august Forfatter Del Skrevet 12. august Kurt Näslund skrev (18 minutter siden): Hei! Så hyggelig! Førstegangs tur med dere for min del, men jeg blir med! Litt usikker på hvor man melder seg på dog 🙂 Mvh, Kurt Näslund Herved påmeldt 😎 Velkommen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Oddvar Skåre Skrevet 15. august Del Skrevet 15. august Tenker jeg henger meg på, og tar med en ny Ducatista 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 17. august Del Skrevet 17. august Da er det bare ut å stelle ST'n litt. Så sees vi i Drammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 17. august Forfatter Del Skrevet 17. august Takk til alle som ble med og koste seg slow motion 😃 Vi var 15 eller 16, tror jeg. Været kan ikke bli bedre enn det var i dag. På gjensyn/første-gang neste gang🏍️ Som gråbein i dag Veteran og nesten nybegynner våkne og klare i Drammen IT-generalen vår På tur, Jon? Mellompause i Asker (uten og med meg på bildet) Masse kaffe og endel is fra Dånøts som også kommer runden med påfyll Pro poto Endre (kommer sikkert noe ordentlige bilder fra ham etterpå) Mer kaffe og matpakke på Karl Johan Tysker på vei til Nordkapp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august Smykkene våre skapte stor interesse på «kubikken» på Bragernes torg. Kjersti og mr Dugstad Presidenten glad og fornøyd med kaffe i Asker, Dugstad jr. likeså med stor milkshake Noen mer kule enn andre, eller er de bare mer slitne? God Kulinaris og kaffe😁 Fornøyd Multi Kjersti stilte opp som enslig Donna. Ankomst Spikersuppa IMG_8106.mov 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august stoppitide skrev (På 17.8.2025 den 18.30): På tur, Jon? Hehe, ja den tankveska er "alltid" med. Her er den faktisk fyllt av sommerjakka mi, som det var for kaldt vær til å bruke i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Tusen takk til fotograf Endre Lohne! 👍 (Uvisst av hvilken grunn nektet noen av disse flotte bildene å stå riktig vei. Jeg snudde dem, men det hjalp ikke. Dere får vri på maskiner og telefoner 😉 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg