Motor museum Spania
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Etter mye om og men i dag så ble det Multistrada på tur til Løvaas. Turen nedover fra Sundvollen ble kjørt på tørr asfalt, hjemover var det litt vått. Jeg ankom godtebutikken som enslig svale på DUCATI (det dukket opp et par til etter hvert). Noen venter på bestilt sykkel med forventet levering i løpet av april, så det ble bur på de🥵 7 DESMODROMER tok turen. Flere kunder og potensielle medlemmer var innom og det ble en hyggelig prat med noen av de. Salgssjef Plassen pratet om nye modeller og de fleste var i butikken. Multistrada V4 glimret med sitt fravær, det ble fortalt at nye bestillingsrutiner hos DUCATI gjør at den ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Merkelig synes jeg da det er en av de mest populære modellene de siste årene 🧐 Butikken har blitt veldig fin etter oppussing, åpnere landskap og luftigere, men hvor er prøverommet? Ikke alle liker å skifte i fullt påsyn! Undertegnede er interessert i air bag vest og må få ut finger’n snart. Den «nye” modellen kjennes snasen ut, men jeg håper ikke at den blir testet skikkelig. Det blir nok en tur ned ganske snart. Dette ble en av de få «rimelige» turene til Løvaas, ingen ting ble handlet denne gangen så jeg har nok litt til gode😬 Takk til dere som deltok og hyggelig å hilse på nye fjes😄 Jeg håper vi sees 1 mai og tur til Eker i Fredrikstad. Per
-
Av Morten Evensen · Skrevet
Hei Jeg hadde behov for vannpolering av deler til min Sport 900 i forbindelse med reparasjon og oppgradering. Fikk utført dette hos Oslo Metallisering, fungerte perfekt. Så hvis du har behov for mekanisk bearbeiding så kan det være verdt å ta kontakt med han. Oslo Metallisering AS https://share.google/P1WcnuF1ZF9Ys5vQa -
Yr har forandret mening igjen, nå ser det ut til å bli ubetydelig med regn de nærmeste timene. Jeg satser på å fyre opp Multistradaen og kjører ned til Løvaas😝
-
da får vi holde begge hjula i bakken da... ingen standard entre hahaha
-

Anbefalte innlegg