GÃ¥ til innhold

14T framdrev til eldre Duc kr 100


Neil66

Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg fikk et 14T 520 framdrev der jeg skulle ha fått et 15T 525... Jeg satte det på i et kort løp (ca. 200-220 km) mens leverandøren raskt sendte meg riktig tannhjulen (de ville ikke ha denne 14T tilbake og jeg trenger den ikke).

Prøver her for en "100 lap" da finn.no nå vil ha 29kr for å selge en 100kr enhet, latterlig!

Den er luftet ut på Ducati.ms og :)

image.thumb.png.b69c798a9d5ebf9e8688b3ba3b22b862.pngimage.thumb.png.e06b100b20b3a8c7e0889ac6470e286d.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jepp det can jeg godt gjøre!

 

56kr for brev opp til 350g eller 73kr for Norgespakke?

Endret av Neil66
oppdattering med post priser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrÃ¥der

    • 996SPS'en kommer til Ã¥ bli solgt av mine arvinger.
    • Selg 996'en og skaff en Giulia. Du kan ikke vente til hele listen er oppnÃ¥elig.
    • For Ã¥ dra ting litt tilbake pÃ¥ jorda igjen. Ja - vi kan ha forskjellige lister. Det kan være kjendiser du fÃ¥r "lov" Ã¥ ligge med av dama, Bugattier og F40'er du kun ser pÃ¥ Youtube, stereoanlegg som koster 4 X Superleggera og bÃ¥ter som koster mer i vedlikehold enn Ã¥rslønna di. Og sÃ¥ har vi den litt jordnære lista, og den begynner ogsÃ¥ Ã¥ bli uoverkommelig smÃ¥tt om sen. Men kanskje ikke likevel, om du er litt tÃ¥lmodig? Jeg har jo allerede en 996SPS, den tror jeg ikke er sÃ¥ lett Ã¥ finne for hvermannsen. Ã… finne en i dag er dyrt. For ikke Ã¥ snakke om en 888SP. En noenlunde pen 911SC - det er mange som har forstÃ¥tt at det er den beste bilen som har kommet ut av Zuffenhausen og prisen er høy. Og god gammel Bertone Coupe - Giulia - med den fantastiske NORD-motoren - er jo i mine øyne det vakreste som noensinne har kommet ut av Milano. Den koster ogsÃ¥ mye akkurat nÃ¥. MEN: Prisen pÃ¥ Jaguar E-Type og lignende er pÃ¥ vei ned. Alt som var kult pÃ¥ 60-70-tallet blir mindre verdt. Det er fordi de som drømte om slike kjøretøy har blitt 80+ Ã¥r gamle og ikke kan kjøre mer. Og den bølgen treffer stadig yngre markeder. Det vi (50-ish) likte da vi var unge ligger høyt i pris, fordi vi har penger og tid til Ã¥ anskaffe det vi drømte om. Akkurat nÃ¥, men kanskje ikke mer enn 10 Ã¥r framover. SÃ¥ jeg tenker at jeg er en skikkelig anakronist, og at prisen pÃ¥ kamskaftere muligens gÃ¥r ned, og kanskje kan jeg bli pensjonist med kamskafter om en 20 Ã¥rs tid 😉  Men i mellomtiden lever drømmen om en -78 900SS, -81 911SC og -71 Giulia i garasjen 😉   
    • Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om Ã¥ kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng pÃ¥ campingen. Jeg mÃ¥tte ned fra campingen til sentrum for Ã¥ ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om Ã¥ "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde Ã¥ Ã¥pne døra pÃ¥ den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. SÃ¥ da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med pÃ¥montert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn pÃ¥ mindre enn 3 timer om man tror pÃ¥ det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten Ã¥ kvele motoren. Og sÃ¥ startet jeg Ã¥ kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-Ã¥ring at man ikke skal slÃ¥ av midt i svingen pÃ¥ en 911. Men vet alle det? ;=)      
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer