GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regulatoren pÄ min nyanskaffede Monster S4R har gitt opp. 
Skal pÄ tur til helgen, og hÄper pÄ Ä fÄ den i gang fÞr det, slik at jeg kan fÄ testkjÞrt litt fÞrst. 
Carpimoto rekker neppe levering av den jeg har kjÞpt derfra, sÄ mÄ forsÞke andre muligheter i mellomtiden. Er det noen som kan tenkes Ä ha en liggende? 

Skrevet

LÞste seg! LÞvaas hadde pÄ lager, til en pris utlandet ikke kunne konkurrere med pÄ pris og leveringstid. 

Sykkelen er friskmeldt, og drar pĂ„ tur i helgenÂ đŸ„ł

• Liker 2
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

• Jeg er ogsĂ„ med, datoene reservert i kalenderen min, rom booket hos Elveseter. BĂ„de Diavelen min og jeg er allergisk mot all form for grus og vil i sĂ„ fall vurdere enn alternativ rute der det kan vĂŠre aktuelt.
    • Fra side 131 om motorsykkel. Jeg er fremdeles veldig underimponert over hva "ekspertene" klarer Ă„ koke sammen. Det kanskje verste er at de tilsynelatende er godt fornĂžyde selv - de samme folka som har brukt hele sin arbeidstid pĂ„ Ă„ redusere ulykkene i mange Ă„r - bruker nĂ„ Ă„revis pĂ„ Ă„ finne ut hva som ikke funka og sĂ„ kommer de opp med, mer eller mindre, de samme idĂ©ene igjen. Rundet av med Ă„ proklamere at de skal endre motorsyklistenes adferd MED HOVEDSAKLIG TVANG. Det neste? Skatt?Â đŸ€” Vel, vel - les i vei. Gidder ikke? SkjĂžnner det godt. Kortversjonen er at det blir litt innblanding, litt tvang, litt hyggelig holdningsprat, en og annen gul vest, MYE informasjonsinnhenting og annet kontorarbeid. ForsĂ„vidt hyggelig at vi tilsynelatende, om ikke annet, kan fortsette Ă„ kjĂžre Ducati pĂ„ vei og pĂ„ bane 😎 Nasjonal tiltaksplan for trafikksikkerhet pĂ„ vei 2026-2029.pdf
    • Temadagen hos LĂžvaas pĂ„ lĂžrdag AVLYSES pga fĂ„ pĂ„meldinger. Vi fĂ„r hĂ„pe interessen er stĂžrre neste gang. Mulig mange har fĂ„tt med seg det meste pĂ„ mc messa eller ikke er klar for Ă„ planlegge mc sesongen ennĂ„.  Uansett sĂ„ er en tur til Holmestrand og LĂžvaas alltid morsomt, hyggelig (kanskje dyrt) for de som tar seg en tur. Sees om ikke veldig lenge pĂ„ 2 hjul😁
    • Mnja, det blir muligens en helt ny klassiker i rĂždt som begynner pĂ„ M😉🏍🇼đŸ‡č
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer