stoppitide Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jasså Etter en liten kræsj oppdaget jeg en sprekk, eller kanskje bare et rusthull, eller en kombinasjon. Vann har kommet inn ved ramme-enden under kjøring og sikkert ikke hatt tilstrekkelig lufting til å tørke opp. Sånn har det stått i noen år og kost seg. Rustfritt stål i våre rammer? Vel, vel... Kanskje har rammen fått seg en smekk/vridning som i kombinasjon med rust-svekkelse skapte dette hullet. MIG-sveiset hos Henriksen Mek i Tønsberg og nå er rammen fylt opp med Fluid Film rusthemmer/-beskytter. Litt rød maling og jeg er klar igjen. Ikke godt å si om rammen er svekket andre steder også. Jeg antar at jeg finner ut det etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Jeg lurte på om rammen var svekket andre steder også.... Svaret er ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucas Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 ååånei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Løsning i arbeid. Komplett rammebytte er litt puslespill, men forhåpentlig gøy å ha klart det selv.... Mange bilder, verkstedmanual og merkelapp på begge sider av hver kobling hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracell Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Wow dobbelt wow og trippel wow :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg