Anne Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hei alle!Vil bare få si tusen takk for hyggelig hilsen fra foreningen i forbindelse med mitt uhell 13.august. Jeg var på tur med 10 andre medlemmer for å kjøre i en brudekortesje i vakre Valdres. Dessverre nådde vi ikke frem pga et ufikset hull i RV 33. Jeg traff hullet, ble kastet uforsiktig av sykkelen. Vi seilte uelegant ut av veibanen, begge to. Jeg sitter igjen med en nakkekrage etter brudd i c6 og c7 (fikset nå) og et reparert, komplisert, håndleddsbrudd i høyre arm. Vel, nok om det, jeg kommer til å bli helt fin igjen, men det vil ta litt tid. Sesongen 2016 er over for min del. Det jeg skulle frem til er: Takk for nydelig hilsen på sykehuset.Blomsterbudet forsøkte å levere meg en bukett, men fikk nekt pga infeksjonsfare i den avdelingen jeg lå på. Blomsterbutikken tok affære, og byttet ut buketten med en vanvittig mengde nydelig sjokolade. Alt er ikke fortært, men snart God avslutning på 2016 sesongen alle sammen, håper å se dere på veien og/eller på Rudskogen i 2017! Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Veldig bra at du er såpass oppegående Anne - fortsatt god bedring - forhåpentlig med tålmodighet ps Blomster ble egentlig bare bestilt fordi det er en obligatorisk del av pakka - det var sjokoladen som var målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hei veldig bra å høre at du er så positiv og at det ordner seg. God bedring, vi ses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucas Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 God bedring Anne! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg