Venidor Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal kunne peile olje gjennom dette inspeksjonsvinduet her (se bilde)? Er jo umulig å klare å se noe gjennom de fire små hullene. Trodde først at olja skulle piple inn i vinduet foran de fire hullene, men ingen tegn til det. (Jada, visst er det olje på den ) Noen tips og triks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Rotere sykkelen 90 grader, så ordner det seg :lol: (måtte bare) RTFM!! (måtte bare igjen) Oljen pipler gjennom hullene og blir synlig, men normalt bare når sykkelen holdes vertikalt - balansere selv eller gjerne få hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venidor Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2016 Haha Wheelie all the time vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripcurl6 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg fikk ett fint tips fra Lucas her for litt siden. Lån deg en depotstøtte , eller kjøp en billig en på Biltema / gjør det ordentlig og bestille en fra Ducati - så har du. Uansett når du setter den opp på depotstøtten er det mye enklere å få sykkelen rett, se olje nivå og evt etterpåfylle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg fikk ett fint tips fra Lucas her for litt siden. Lån deg en depotstøtte , eller kjøp en billig en på Biltema / gjør det ordentlig og bestille en fra Ducati - så har du. Uansett når du setter den opp på depotstøtten er det mye enklere å få sykkelen rett, se olje nivå og evt etterpåfylle Hmm... min sykkel er ikke helt horisontal med bakhjulet på støtte og ikke helt vertikal (høyre/venstre) heller. Riktignok ikke mye, men sjekk for ordens skyld forskjellen på anbefalt måling og måling på støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucas Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Hmm... min sykkel er ikke helt horisontal med bakhjulet på støtte og ikke helt vertikal (høyre/venstre) heller. Riktignok ikke mye, men sjekk for ordens skyld forskjellen på anbefalt måling og måling på støtte. Stemmer, sykkel blir ikke rett/horisontal med bakhjula opp, men tror han mener å holde støtte nede før man drar hjula fra bakken, bare for å se. Eventuelt ha støtte foran og bak da blir min rett i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg