david.hans Skrevet 5. mai 2017 Skrevet 5. mai 2017 Hei dere, nå skal jeg klargjøre sykkelen til de første banedagene. En av de tingene jeg må gjøre er å bytte ut kjølevæske med vann. Men jeg har hørt og tror også jeg har lest i det tekniske reglementet at det er tillatt å bruke en tilsetning til vannet som forhindrer korrosjon i radiatoren. Er det noen der ute som vet hva slags tilsetning som er lov og finnes i butikkene? på forhånd takk, David.
stoppitide Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Silkolene Pro CCA omtales som egnet og godkjent. Ingen egenerfaring siden det problemet ikke finnes i ordentlige Duccer Tipper at Racing 4 Fun har noe slikt med seg på Rudskogen. Spør Jarle først.
henrike Skrevet 17. februar 2018 Skrevet 17. februar 2018 Motul Motocool kan du bruke, den tåler frost også... https://www.motul.com/no/en/products/motocool-expert
Lucas Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Autopower.no selger kjøleveske uten glykol, skal være godkjent og de bruker dette på racing biler. 100kr liter koster. Tåler minusgrader.
Anbefalte innlegg