Gå til innhold

Hendler, 'shorty' av skikkelig kvalitet, CRG


stoppitide

Anbefalte innlegg

En av få produsenter som faktisk lager passende Ducatihendler. CRG ConstructorsRacingGroup.

Se og nyt oversikten over deilige kvalitetsprodukter http://www.constructorsrg.com/

Her er listen over modeller som de passer til (sykler med såkalt 'big pivot' festebolt og innebygget 'coffin' reservoir). Hvis du ikke gidder lese... kort fortalt... M620, 695, 696, 750, 796, 800, S2R800, 821 og SS750/900
http://shop.constructorsrg.com/rc2_apps.html

Når/hvis du kommer så langt at du skal skifte hendler, gjør det riktig på første forsøk - man leker ikke mekaniker med bremsekomponenter. http://www.ducatisuite.com/leverchange.html

Så til saken: jeg har to ubrukte (en er prøvemontert) som jeg fikk med på lasset av Jeff hos Monster-hoff-deleleverandør MonsterParts. AB511 og AB611. Clutch-hendelen er dypere gull (nesten litt oransje) enn bremsehendelen. Kanskje ikke så lett å se når de plasseres i hver sin ende av styret, men på en dårlig dag nok til å ødelegge nattesøvnen til sarte modde-sjeler.

Disse koster en tusenlapp ++ pr stk, men jeg er i det gavmilde hjørnet og selger dem for 400,- pr stk ELLER du spanderer lunsjen på Rudskogen 21. august, 'Veien'turen, Espresso Tour eller kommer innom meg i Oslo. (sendes ikke pr post)

post-75-0-85586300-1503068130_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6% (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
    • To tombola-gevinster tas med. Det er hofte-/lårtasker vi har til overs etter den perioden vi brukte kjørende marshals med radio på hofta, i stedet for flaggvakter.
    • Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).
    • Dette må være noen år siden.    Da Anne ennå hadde sin nydelige perle, S4RS ❤️
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer