Multistrada 1200 plutselig død
-
Aktive Tråder
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Spørsmålet er vel egentlig hvorfor du ikke endte opp med en Ducati ST, Multi, Classic, Desert X, Monster, Scrambler, Hypermotard. Eller en Streetfighter hvis du fremdeles ville ha superbike følsen men en mer konfortabel kjørestilling...istede forne r1100s (hva enn det er) 20 mil på en 748 er jo sprekt da. -
Av stoppitide · Skrevet
Bilder: https://www.desmodromene.com/topic/752-publisere-bilder-i-innleggene/ -
Av JohanJohan Raaum · Skrevet
Et lite tips bare, og et spørsmål. Hvis du er på vei sydover retning Kragerø på riksvei 38, ta omveien via Neslandsvatn ( fylkesvei 256) som ender i Sannidal. Eller motsatt vei selvfølgelig… Spørsmålet: Da jeg meldte meg inn i desmodromene hadde jeg en 94-mod 748. Et godt stykke inn på (mitt) 60-tall ble det fysisk krevende å kjøre mer enn 20 mil. Lette etter noe enklere for kroppen som likevel er sportslig og endte opp med en r1100s - 2002 mod.Spørsmålet er om jeg fremdeles er verdig medlemskap og om det diskvalifiserer for treff og fellesturer ? Hvis svaret er ja, skjønner jeg det.. ex - 748 -
Av Geir Skoftedalen · Skrevet
Ble en fin tur i varmen i dag Rjukan-Haukeligrend-Odda-Måbudalen-Geilo-Dagali-Imingen-Tessungdalen-Hovin-Bolkesjø-Notodden-Skien ca 60 mil
-
Anbefalte innlegg