Gå til innhold

Temadag hos Løvaas Motor


Anbefalte innlegg

Norsk Ducati Forening Desmodromene ønsker velkommen til temadag hos Løvaas Motor 11 mars

Agenda for dagen:

Vi starter kl 12:00.

Pause med pizza som foreningen sponser, mellom kl. 13:30-14:15

Avslutning kl 15:00

Følgende temaer for dagen:

·         Dekk: Pirelli v/Ronny Brunes.

Pirelli har dekk for alle Ducatier og hva passer de enkelte modellene. Nytt for året, teknisk info.

·         Kjøreutstyr: Dainese, Ducati, AGV v/Øyvind Osa/Håkon Vildalen

Hva fabrikantene har å tilby for 2023 sesongen, sikkerhetsutstyr og div…

·         Vedlikehold sykkel: v/Henning Aronsen Hva du må sjekke opp/gjøre som gjør at det blir en problemfri sesongstart

·         Ducati 2023 modeller: Løvaas Motor v/ Håkon Vildalen/Henning Aronsen.  Vi håper det har det dukket opp noen nye modeller å vise fram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • perern gjenåpnet denne emne

Velkommen til årets første arrangement etter årsmøtet. Jeg håper det er mange av dere som har tid og lyst til å ta seg en tur til Løvaas denne lørdagen.

Har dere noe tanker om de forskjellige temaene som bør tas opp, så gi meg et hint.

Det er fint hvis de som vet at de kommer, gir beskjed i denne tråden. Det er ikke noen bindende påmelding, men greit å vite pga plass og pizza.

PS! Kan være greit å putte en campingstol i bilen.

 

Per

 

 

048.JPG

2449.JPG

433.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

8 Desmodromer hadde en flott dag hos Løvaas Motor i Holmestrand. Synd ikke flere hadde anledning til å delta. 

Meget bra info om kjøreutstyr (Dainese og AGV) ved Øyvind Osa. Mye tid gikk med til sikkerhetsutstyr som airbag vest og riktig valg av klær og hjelm.
Nyttig info om dekk ved Ronny Brunes.  

Visning og info av nye modeller som hadde ankommet Ved Håkon Vildalen. 

Tips om vedlikehold ved Henning Aronsen. 
 

Stor takk til Løvaas Motor v/Håkon og Henning, samt Øyvind og Ronny

Takk til alle som møtte opp og gjorde dagen interessant. 
63D66A52-7D22-475B-80D7-B8BD626D4684.jpeg
 

625B0ACD-C54A-429A-9F7E-7BC7FCA27E2E.jpeg

 

89DA6DF3-7E25-4F21-8C46-FA3B8C19DFDF.jpeg

 

BFC76194-C9D3-4C3F-AA4E-5248CE1DBF57.jpeg

Håkon og Henning

63AB542B-95D6-4613-B696-24BB5BFB4799.jpeg

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg har kjørt 204-hk-versjonen av 911SC. Jeg var ganske risikovillig den gangen, og fikk tilbud om å kjøre en slik t/r Strynsvatn Camping - Stryn Sentrum en gang rundt sen nitti. Vi var en litt broget gjeng på campingen. Jeg måtte ned fra campingen til sentrum for å ta ut penger(!) til leie av hytte. Fikk tilbud fra en Bergenser jeg hadde pratet med i fylla kvelden før om å "Ta Påååårrrrshen"  da jeg prøvde å åpne døra på den ytterst kjipe leiebilen vi hadde den gangen - jeg og min daværende samboer. Så da tok jeg Porschen. En 1981 3.0SC med påmontert bakvinge, men ellers standard. Eieren skrøyt av en tid Bergen - Stryn på mindre enn 3 timer om man tror på det. Saktekjøring kom med publikum, jeg kom meg ut av campingen uten å kvele motoren. Og så startet jeg å kjøre. Ohj. For en gokart. For en følelse med alt. Heldigvis visste jeg allerede som 25-åring at man ikke skal slå av midt i svingen på en 911. Men vet alle det? ;=)      
    • Er den Porschen 3 literen med 204hk? Jeg hadde 80 modell med 188 og siden den gang vært uinteressert i andre biler. Luftkjølt 911 eller så kan det være hipp som happ. På tide å opprette to separate lister? 2 og 4 hjul, avvikende regnskapsår.
    • Jeg er ikke klar for å forhandle.                                           Tror jeg.
    • Vi har forresten følgende rekkefølge her i heimen når det gjelder anskaffelser på morsom-hjul Porsche 911SC 1981 (dette er Kristin ... og meg) Alfa Romeo Giulia Ducati 900SS (annonsen over her) Ducati 888 SP4 jadda - ganske spesifikk her og det er en grunn til det)  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer