Gå til innhold

Temadag hos Løvaas Motor


Anbefalte innlegg

Tusen takk til Meccanica-general Per for stiiilig gjennomføring 😎 Kanskje noe fint er på gang for et bedre Ducatiår enn i fjor (da var Ducatisalget halvert og stemningen litt laber).  Helt uvanlig godt oppmøte. Vi var vel oppunder 35 tilstede med påmeldte, ansatte og gjester som kom innom. Veldig hyggelig for de frivillige!!!

Ole Bjørn og Henning (heter de kanskje egentlig Løvaas til etternavn, de også?) tok oss gjennom noen nye modeller og råd om hvordan vi kan forholde oss til fjæring - type ufarliggjøring, som kanskje er greit for de fleste....

Sykkelbygger'n hadde lysbildeshow og gikk på en lun og inkluderende måte gjennom hvordan det kan være å bygge sykkel fra bunnen av. Takk Øystein 👍👍

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lars.

Det var superhyggelig at det kom så mange. Jeg mistet litt tellinga etterhvert, men Lars har nok rett med ca 35.

I tillegg til nye modeller, info om eksisterende, teknisk gjennomgang om dempere så forsvant 8 store pizzaer fort i sultne ganer. Jeg tar det som et tegn på at folk var fornøyd med dagen.

Med et slikt oppmøte, gjør det morsomt å arrangere slike eventer.

Jeg håper at det er et tegn på at mange blir med på turer og banedager når sesongen er i gang😀 

Takk til Løvaas Motor og spesielt Henning og Ole Bjørn for at Desmodromene invaderte butikklokalene og beslagla hele inngangspartiet for denne seansen. 

IMG_2508.jpeg

IMG_2509.jpeg

 

IMG_2513.jpeg

 

IMG_2514.jpeg

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer