Gå til innhold

Espresso Tour søndag 1. september


Anbefalte innlegg

Espresso Tour er vår milde og snille avrunding av en intens sesong. Avreise henimot kl 12

Ruten er valgt med krav om tilgjengelig espressoservering og korte distanser. Det er rolig tempo og nytelse som gjelder.

"Kubikken" på Bragernes Torg i Drammen er oppmøtested og ruten blir Kubikken, Kaffebrenneriet Strøket 8 i Asker og kanskje Oslo sentrum som endestasjon.

Kanskje vi får tak i en kaffeserverende foodtruck, helst Piaggio APE, til å servere oss ved Frammuseet.

Med SOL & GLEDE ønskes du velkommen 😎☀️

 

Foto: Endre Lohne

120992545_espr162.thumb.JPG.b624dc5e026831a79a6f2b14863a4b3d.JPG

965924804_espr163.thumb.JPG.cb2f5cea3f62558d34ab22bdb50a6de7.JPG

1391486502_espr161.thumb.JPG.1ca5033c522f70a85521d9caa7856ff0.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • stoppitide fremhevet denne emne
  • 2 uker senere...

Jepp - hepp - Yr er positive og mange Desmodromer pynter seg og sykkel til søndagens rene kosetur.

Det er ikke obligatorisk med påmelding. Møt opp hvis du har lyst. Plutselig eller planlagt.

☀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil legger til:

Jeg inviterer alle som ha lyst og anledning til felleskjøring hjem meg i Lommedalen, Bærum etter Spikersuppa i morgen. Det er meldt strålende vær. Jeg fyrer opp grillen for litt enkel servering. Jeg har stor oppkjørsel og plass rundt bordet til alle som har lyst. Hyggelig om vi blir en gjeng! 🏍️🏍️🏍️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra vær og brede glis fra drøye 20 deltagere. 18 fra Drammen og påfyll i Asker og i Oslo. 

Takk for at dere møter opp og kaster glans over dere selv, over hverandre, oss i styre & stell og selvfølgelig foreningen. Kjempegod reklame 👍 

Endre kommer snart med ekspertbildene.

20240901_145721.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • MERKEDAG 🙂  En kvart million kilometer Noen deler har vært med på hele reisen, andre bare på deler av reisen. Noe måtte byttes før det egentlig var naturlig, noe overraskende lenge etter det man forventet, noe for å oppgradere, noe for å pynte.  Først 199.999 som så ikke kunne telle lenger Så nytt instrument fra 0 til i dag, rundet 50.000  Takk til Ducati og alle som har bidratt med pleie, reparasjoner og vedlikehold
    • Bilde fra T3. Her subba hovedstøtta i et tidligere pass.På St'n kan man enkelt heve pottene, da følger støtta med opp. Fortsatt litt å gå på, på dette bildet her da...
    • Noen bilder fra turen. Selfien og det første er fra Andelva rasteplass, ikke så langt fra  Hurdalssjøen. Etter det glemte jeg at jeg hadde tatt med kameraet.... Det siste fra Vålerbanen, tatt av hobbyfotograf Kalle Husebæk. Går ut i fra at det er greit å stjele det. det ligger jo offentlig ute på Fb. 21 mil hver vei og 16 på banen, det holder for meg for ei stund. Men flere skulle på banen både Fredag og Lørdag...kanskje derfor mange kom i bil?
    • Vet ikke hvor de enkelte dekk produseres, men er relativt trygg på at disse produsentene ikke risikerer sine gode navn og rykter på en udugelig fabrikk. Noe av den voldsomme prisøkningen er visstnok at mye av dette ble laget i Russland. Hvis det var ok, så er nok de beste kinesiske fabrikkene også innafor. Metzeler har suksess i sport touring segmentet med sitt ganske nye 01. Store fremskritt fra de fleste produsenter fremdeles. Artig at de får til det. Det dekket ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde ganske store forventninger til mine dekk på bane.  Vi har for tiden ikke en konkret dekkavtale blant medlemsfordelene. Usikkert om det er mer å hente enn det man lett får på egenhånd, så det er ikke sikkert vi etablerer ny avtale. Dessuten er mitt inntrykk at de fleste sliter mer med å få lagt om enn å kjøpe dekkene billig. Vi får se. 
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer