trond stian borge Skrevet 15. august 2024 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg kjøpte en brukt Ducati depotstøtte til min 2024 Supersport 950 S. Når jeg får den hjem så ser jeg at pin ikke passer i akslingen. Jeg har kjøpt feil dimensjon. Ser på nettet at det selges pin som passer til depotstøtten og til min sykkel, men de sender ikke til Norge. Noen som har tips til løsning? Legger ved bilde av depotstøtten jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 15. august 2024 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg har samme støtte og trengte en større dimensjon på akselen ved kjøp av ny Supersport i 2017. Jeg fikk kjøpt en hos Løvaas Motor, samme dimensjon men med en plasthylse som er skrudd fast i enden på akslingen. Har fungert fint på både Supersport og SFV4. Sjekk med Løvaas Se om du har gjenger i enden av akslingen, så kan det hende at du får tak i en hylse. Ev så kan du kjøpe min støtte, litt mer avskalling av lakk på undersiden enn din, men fungerer helt fint. Per Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trond stian borge Skrevet 15. august 2024 Forfatter Del Skrevet 15. august 2024 Jeg har vært hos Løvaas, men de hadde ikke det jeg trengte. Kunne kjøpe helt ny depotstøtte, men jeg synes det er for dyrt med drøye 2000kr. Hvor mye skal du ha for din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 15. august 2024 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg tenkte 500. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trond stian borge Skrevet 15. august 2024 Forfatter Del Skrevet 15. august 2024 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trond stian borge Skrevet 15. august 2024 Forfatter Del Skrevet 15. august 2024 Jeg klarer det ikke i morgen dessverre. Det haster ikke heller. Jeg sendte deg en PM med telefonnummeret mitt, vi kan avtale resten vis SMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 15. august 2024 Del Skrevet 15. august 2024 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg