Duracell Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 ENDRET: se post av 6. juli 2019. Hei alle venner i Desmodromene. Takk for sist . Vi jobber kontinuerlig med å finne de aller beste produktene. Avtalen med SPEED, i Sandefjord, kom til etter min søk for KRIEGA. Som mangeårig motorsyklist har jeg av og til kjørt med en eller annen sekk. Dessverre er ofte konklusjonen at sekk er ganske ubehagelig, pga utforming og vekt. Jeg møtte en annen Ducatist som hadde Kriega ryggsekk, den var sååå tøff, med smart låsemekanisme, bøyde skulderbånd(for lett av og på), all vekt bæres på brystet. Jakten startet, produktet funnet og kjøpt, sammen med hekkveske. Konklusjonen min er: dette er verdens råeste, gjennomtenkte MC bagasje, designet av mc førere for mc førere. Hvis dere ønsker å handle Kriega eller Touratech produkter hos Speed, innrømmer de oss 10% rabatt. Oppgi kode NS007, handle og skriv dere på medlems sjekkliste i butikken. (vi kontrollerer) Her er link til Kriegas hjemmeside: http://www.kriega.com/ Her er link til Speed og ryggsekk: http://shop.speedmc.no/tilbehor/ryggsekk Her er link til Speed hekkvesker: http://shop.speedmc.no/tilbehor/saddle-pakke Her er link til Speed: http://www.speedmc.no/ Det er strengt forbudt å stoppe ved en ny BMW eller Yamaha for mer enn 7 sekunder. Bilde av 2 fiiine Monstre med Kriega drypack 20 liter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perern Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Får vi rabatt ved kjøp på nett fra Speed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duracell Posted June 14, 2016 Author Share Posted June 14, 2016 Hei Per. Jeg vil tro det:-). Sjekk med Maria først, om hvordan man løser det teknisk. Med vennlig hilsenSpeed Motorcenter AS Maria SæleDirekte (+47) 33 48 70 05Faks (+47) 33 48 70 01E-post [email protected] www.speedmc.no BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjersti Rogeberg Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 1 stk US30 Drypack 1 stk saddle – pakke/ixs-trap-bagasjenett Sending er på vei og jeg fikk superservice av Maria.(mail) Fikk sendingsnummer 5 min etter bestillingen, så nå er det bare å glede seg! Snart klar for Donnatur, juhuuuuuuuuuuuuuu !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venidor Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Noen som vet om den Kriega US30 Drypack passer på en Monster 821? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripcurl6 Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 +1 på svar ang det, takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 US30 er 20+10, ikke sant? US20 passer strøkent på M1200, så da vil jeg tro svaret er ja. Kriega fanboy BB Duracell kommer sikkert innom senere og bekrefter/avkrefter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ripcurl6 Posted July 2, 2016 Share Posted July 2, 2016 Nei - det er en egen versjon som heter US30. Mener den skal passe. Jeg fant forøvrig denne posten som er en guide til hvordan man installerer US30 og hvordan den vil se ut - Helt genial :http://www.ducatimonster.org/forums/accessories-mods/271450-kriega-us-30-drypack-install-review.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swayne Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 Hei! Forsøkte å benytte meg av rabattkoden, men får opp at den er ugyldig. Er avtalen ikke lenger aktiv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duracell Posted August 20, 2017 Author Share Posted August 20, 2017 Hei! Pga av rabatten, tror jeg de fleste har ringt direkte for å avtale :Speed Motorcenter AS Maria Sæle Direkte (+47) 33 48 70 05Faks (+47) 33 48 70 01E-post [email protected] www.speedmc.no Jeg antar at det har vært en stund siden noen har shoppet, og at Maria har vært borte en stund. Jeg ville tatt en tlf og sjekket med henne, eller den som er istedenfor. mvh BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoppitide Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 En fugl kvitret om at endringer i importørledd gjør at avtalen med SPEED utgår. Vi får samme rabatt hos Løvaas Motor som skaffer KRIEGA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duracell Posted July 6, 2019 Author Share Posted July 6, 2019 Hei det stemmer. Artig at dette kom opp nå, handlet selv Kriega igår👍. NORSAFE har tatt over importen. Løvaas fører ikke Kriega, men tar gjerne inn det du ønsker fra Norsafe. Vi har vår vanlige rabatt hos Løvaas. Jeg regner med at den gjelder Kriega også. Mener det er 10%. Kriega finner du på Kriega.com (full oversikt) og på Norsafe.net (tror jg) Google Norsafe og mc utstyr så finner du rett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilF Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 Kriega sin 20 + 10 funker utmerket på monstern og passet bra for 8 dager på tur 👍🏻 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts