Gå til innhold

Kriega (medlemstilbudet endret)


Anbefalte innlegg

ENDRET: se post av 6. juli 2019.

 

Hei alle venner i Desmodromene. Takk for sist  :D.

Vi jobber kontinuerlig med å finne de aller beste produktene. Avtalen med SPEED, i Sandefjord, kom til etter min søk for KRIEGA.  

Som mangeårig motorsyklist har jeg av og til kjørt med en eller annen sekk. Dessverre er ofte konklusjonen at sekk er ganske ubehagelig, pga utforming og vekt.

Jeg møtte en annen Ducatist som hadde Kriega ryggsekk, den var sååå tøff, med smart låsemekanisme, bøyde skulderbånd(for lett av og på), all vekt bæres på brystet.

Jakten startet, produktet funnet og kjøpt, sammen med hekkveske. Konklusjonen min er: dette er verdens råeste, gjennomtenkte MC bagasje, designet av mc førere for mc førere.

 

Hvis dere ønsker å handle Kriega eller Touratech produkter hos Speed, innrømmer de oss 10% rabatt. 

Oppgi kode NS007, handle og skriv dere på medlems sjekkliste i butikken. (vi kontrollerer) 

 

Her er link til Kriegas hjemmeside: http://www.kriega.com/

 

Her er link til Speed og ryggsekk: http://shop.speedmc.no/tilbehor/ryggsekk

 

Her er link til Speed hekkvesker: http://shop.speedmc.no/tilbehor/saddle-pakke

 

Her er link til Speed: http://www.speedmc.no/

Det er strengt forbudt å stoppe ved en ny BMW eller Yamaha for mer enn 7 sekunder.  :D

 

Bilde av 2 fiiine Monstre med Kriega drypack 20 liter.

 

post-190-0-25609400-1465842352.jpg

 

post-190-0-89454800-1465842420.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Hei!

 

Pga av rabatten, tror jeg de fleste har ringt direkte for å avtale :Speed Motorcenter AS

Maria Sæle

Direkte   (+47) 33 48 70 05
Faks       (+47) 33 48 70 01
E-post    [email protected]
                 www.speedmc.no

Jeg antar at det har vært en stund siden noen har shoppet, og at Maria har vært borte en stund. Jeg ville tatt en tlf og sjekket med henne, eller den som er istedenfor.

mvh

BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei det stemmer. Artig at dette kom opp nå, handlet selv Kriega igår👍.

NORSAFE har tatt over importen. Løvaas fører ikke Kriega, men tar gjerne inn det du ønsker fra Norsafe. Vi har vår vanlige rabatt hos Løvaas. Jeg regner med at den gjelder Kriega også. Mener det er 10%. 

Kriega finner du på Kriega.com (full oversikt) og på Norsafe.net (tror jg) Google Norsafe og mc utstyr så finner du rett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6 (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
    • To tombola-gevinster tas med. Det er hofte-/lårtasker vi har til overs etter den perioden vi brukte kjørende marshals med radio på hofta, i stedet for flaggvakter.
    • Det var i 2017 omtrent. Nesten alle hadde andre sykler, Eker hadde knapt nok adkomst og en skjegget viking løp rundt på Karl Johan, løftet på japanske turister og tok veldig fine bilder (hint hint).
    • Dette må være noen år siden.    Da Anne ennå hadde sin nydelige perle, S4RS ❤️
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer