DEPPEFEST Desmodromene 3 November 2017
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei, Takk for nok en superfin og velorganisert tur! Fine hoteller, veldig god mat, hyggelig selskap og fantastiske veier alle tre dagene…. Søndag var høydepunktet for meg. Gleder meg til neste gang. Thomas Bilde: Lars foran en veldig fin sykkel -
Ble ikke mer en 148 mil på meg😊
-
Jeg var spent på ny sykkel og om jeg ville trives på en luftavkjølt Monster på en 3 dagers 110 mils tur. Det gikk over all forventning, milene ble spist greit opp og sykkelen var bare herlig å kjøre. Veldig fin tur, fantastiske veier, nesten bare bra vær, hyggelige Ducatistas, god mat og drikke, så det kan ikke bli særlig bedre her i gamlelandet😁 Vi ble litt færre til Sverige og videre hjemover enn de som startet, men herlig tur siste dag. 50 mil på meg og passe sliten🙃 Takk for en flott tur til alle som deltok, dere andre kan bare være misunnelig! Torsby og en matbit 6 DESMODROMER i Kongsvinger og siste felles stopp Av En eller annen merkelig grunn, snur hjemmesiden selfier trill rundt under opplasting av bilder fra min iPhone 🥵 Det er ikke betegnende for situasjonen😝
-
Takk for flott tur! Fint å se dere alle igjen 🙂 Nå var det godt å komme hjem, ble 40+25+50 mil, ca halvparten av deg Lars Ove, hehe
-
Litt kort i dager men allikevel en kjekk tur😅 Takker for tur. Snakkes plutselig igjen
-

Anbefalte innlegg