GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.desmodromene.com er oppdatert!

Samme lĂžsning men i ny og forbedret utgave.

Mye er likt, noe er nytt men alt i alt har vi en mer robust hÄndtering av medlemsregister enn tidligere.

Vi har noen utfordringer med selve betalingslÞsningen men dette er det forventet en lÞsning pÄ rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Alle som Þnsker Ä registrere seg kan i mellomtiden bare registrere seg ogsÄ vil disse bli fulgt opp sÄ snart betalingslÞsningen er pÄ plass.

Tilbakemeldinger er bra, legg gjerne igjen en kommentar!

Skrevet
PĂ„ 1.9.2018 den 18.06, Christoffer Cappelen skrev:

Vi har noen utfordringer med selve betalingslÞsningen men dette er det forventet en lÞsning pÄ rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Betaling av medlemskap virker nÄ som planlagt.
Foreningen aksepterer Visa, Mastercard og 🍊Pay

Muligheten for Ä lagre Visa og Mastercard for Ä bli automatisk trukket ved fornyelse har en feil, men jeg regner med Ä fÄ dette i orden fÞr Ärsskifte nÄr de aller fleste skal betale for neste Ärs moro

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

• Bare Ă„ slutte seg til dette, "takk for handelen" har han sagt til meg 8 ganger siden min fĂžrste Ducati i 2005. NĂ„ er det jeg som sier takk for hjelpen og innsatsen igjenom 20 Ă„r som kunde. Nyt pensjonist tilvĂŠrelsen, vel fortjent.👍🏍🇼đŸ‡č  Mvh Morten E   
    • GĂ„r jo an Ă„ bruke, men ikke noe moro Ă„ clutche med. KjĂžp noe stilig og vis oss bilder etterpĂ„đŸ˜Ž
    • Hei, jeg tenkte Ă„ kjĂžpe et solvisir til banebruk. Til min hjelm, Shlubbert S2 finnes det: Sota 50% og 80% samt orange. 80% kan vel bli litt mye i skyggepartier? Ser at mange anbefaler speilrefleks, gjerne klart. Til min hjelm finnes det to typer speil: Iridium og BlĂ„. Jeg tenker Ă„ gĂ„ for iridium speil, Hva tenker baneekspertene? https://nstgardermoen.no/shop/product/visir-til-c3-c3-pro-s2-s2-sport-15763#attr=28164,9212 Jeg har nedfellbart solvisir inni hjelmen, som er glimrende til turbruk. Men kan kanskje bli litt mye optikk, og litt mĂžrkt pĂ„ bane.... 
    • Jeg har dette klĂžtsjhuset i alulegering liggende. Det ser ut som om det har endel slitespor. Eller skal de vĂŠre slik? Bare Ă„ kaste?
    • "Ja - bare Ă„ komme" sa han. Jeg hadde spurt om Ă„ fĂ„ prĂžvekjĂžre en Ducati. JĂžss, for en service, tenkte jeg. Kort tid etterpĂ„ var jeg Ducatist. Takket vĂŠre Trond. Jeg har vel ikke vĂŠrt helt alene om Ă„ kjĂžpe sykkel av ham, heller 😎  Trond har nĂ„ gjort jobben sin og pensjonerer seg om et par uker.  PĂ„ vegne av Desmodromene takker jeg for ditt lure smil og din gode innsats for Ducati 🏆
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer