Jump to content

Recommended Posts

www.desmodromene.com er oppdatert!

Samme løsning men i ny og forbedret utgave.

Mye er likt, noe er nytt men alt i alt har vi en mer robust håndtering av medlemsregister enn tidligere.

Vi har noen utfordringer med selve betalingsløsningen men dette er det forventet en løsning på rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Alle som ønsker å registrere seg kan i mellomtiden bare registrere seg også vil disse bli fulgt opp så snart betalingsløsningen er på plass.

Tilbakemeldinger er bra, legg gjerne igjen en kommentar!

På 1.9.2018 den 18.06, Christoffer Cappelen skrev:

Vi har noen utfordringer med selve betalingsløsningen men dette er det forventet en løsning på rett over helgen (ETTF: 3-5 September)

Betaling av medlemskap virker nå som planlagt.
Foreningen aksepterer Visa, Mastercard og 🍊Pay

Muligheten for å lagre Visa og Mastercard for å bli automatisk trukket ved fornyelse har en feil, men jeg regner med å få dette i orden før årsskifte når de aller fleste skal betale for neste års moro

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Upcoming Events

• Aktive Tråder

• Forsikring? Skiltløse racesyklers førere er forsikret gjennom sin lisens i NMF. Ofte tegnes det egne tilleggsforsikringer. Skiltsykler: ansvars+førerulykkesforsikringen dekker egen og andres kropp samt andres eiendeler (selskapene kan ikke reservere seg mot denne dekningen).  Kaskoforsikringen varierer: den dekker eventuelle selvforskyldte skader på eget kjøretøy. Velg et selskap som ikke reserverer seg mot banekjøring eller dekk skadene selv. Vi driver ikke førerutvikling slik enkelte selskaper definerer det.     Tidligere er det bl.a. svart: En skadet sykkel og riper på skinndressen er ikke alvorlig. Skader på personer kan være det. Derfor håndhever vi kjøreregler som er vårt bidrag til at det hele forløper med lav risiko. Helt uavhengig av forsikringshensyn må den enkelte fører kjøre slik at det ikke skapes farlige situasjoner og må utvise hensyn, aktsomhet og være varsom. Da klarer vi oss bra og kan høste gleden og læringen som banekjøring er uovertruffen til. Kjør vakkert  
    • Jeg tror det du skriver stemmer. Få hjelp til et enklere liv ved å klikke "Få epost når noe nytt skrives her". 👍 Jeg tror de fleste er vant til at det piper og vibrerer i lommen hver gang det skjer noe "viktig". Da glemmer man å klikke innom de delene av internett som ikke automatisk varsler. Prosjekt "Klikk på knappen" fortsetter. En bruksanvisningsmail kommer.
    • Hei, og gledelig bar asfalt. For en tid siden var jeg inne i innstillingene mine på desmodromene.no og slo på alt av varslinger, i den tro at jeg da ville få en e-post når noe foregikk på siden. Det kom aldri noen e-poster... Nå har jeg vært inne og sett meg om litt og tror jeg har skjønt hvordan det funker. Man får kun varsler knyttet til innhold eller personer man følger. Det betyr at man må finne knappen "Få e-post når..." i den tråden, emnet eller personen man ønsker å følge. Jeg mistenker at det er flere som ikke helt har catchet denne funksjonaliteten, siden spontantturtråden kun har 2 følgere. Meg og en annen medlem. Den overordnede Strada-tråden har 7 følgere. I praksis så tror jeg dette betyr at spontanturtråden ikke blir så spontan, i og med at det trolig bare er 7 (eller 2?) medlemmer som får varsel når noen annonserer en spontantur. Medlemmer som vil være litt på hugget når det kommer til hva som skjer på desmodromene.no må altså "følge" innholdet de er interessert i.  Dersom jeg har misfortstått helt så er det bare å se bort fra det jeg har skrevet over her, og jeg må da bare beklage at jeg har kastet bort sekunder av livene deres dere aldri får igjen... 😀
    • Når du skriver et innlegg eller et svar..... Klikk på punkt 1. Velg bilde(r) fra galleriet i mobilen eller fra bildene i din pc Klikk på punkt 2.

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines