Oppgradert hjemmeside đ
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
MĂžtes pĂ„ Esso Sundvollen mellom kl 10-1015. Avreise fra Sundvollen kl 1015. Da er det tid til en liten omvei opp til RV4. MĂžter Minnesund gjengen pĂ„ LygnasĂŠter.Â
-
Kriega holdes av til Aleksander. Kriga er det beste som fins av  softbags, men jeg har kjĂžpt Multistrada V4 med vesker sĂ„ har ikke brukt for alle. Jeg har brukt Kriega i mange Ă„r og det har vĂŠrt med pĂ„ tur til alpene flere ganger. Sitter godt pĂ„ sykkelen og er vanntette.Â
-
Hei âșïž, jeg har planer om Ă„ kjĂžre til Rudskogen pĂ„ torsdag ettermiddag. Hvor lenge er porten Ă„pen slik at man kan komme inn for Ă„ kunne sove over? Er det noen som vet det? đ, beste hilsen DesmoRingheim đ
-
Av stoppitide · Skrevet
Lese dekkslitasjen din, mÄle gummitemperatur og gynge pÄ sykkelen = indikasjon pÄ forbedring av oppsettet. Jeg tar med temp-mÄler. Ta med justeringsverktÞy og/eller les deg opp pÄ elektronisk oppsett. Gjerne sjekk hva lufttrykket ditt er (pÄ kalde dekk). Jeg er en veldig beskjeden erstatning for Esp1tech, men bedre enn ikk'no. Han er i Jotunheimen nÄ, men er Äpen for Desmo comeback neste Är. -
Av stoppitide · Skrevet
Velkommen! Obligatorisk og kun Ă©n teknisk og kun ett fĂžrermĂžte. OppmĂžte 07.45. Sorryđ ... til kl 16 Vi har fĂ„tt til litt ekstraservice i restauranten. Dagens lasagna++ eller kylling ++ for kr 189,- og 20% pĂ„ drikke. Pluss det vanlige de pleier Ă„ ha.
-
Anbefalte innlegg