Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hold av lørdag 16 mars.

Da blir det en hyggelig og inspirerende dag hos Løvaas Motor i Holmestrand for alle som er interessert i racing og spesielt Ducati.

Vi har med oss Plassen Racing som har mye å snakke om når det gjelder deres satsing og kanskje de deler noen gode tips til de som har lyst til å satse selv. Selvfølgelig er Norges raskeste RR pilot tilstede sammen med teamet.

Per T Jenssen viser fram hans SS og er klar for diskusjon om tema ombygging.

Ellers blir nok kredittkortene flittig i bruk da vi pleier å få uimotståelige tilbud på klær og utstyr.

Kanskje blir det til en quiz også, selv om vi ikke rakk det i fjor 🙂 

Nærmere info kommer snart.

 

Per B

IMG_0572.JPG

IMG_3570.JPG

IMG_3569.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

imageproxy.php?img=&key=0897197b768672bcHei alle Ducativenner.

Nå nærmer det seg sesongens første event.

Hvorfor ikke starte med en tur til Løvaas Motor 16 mars. Det blir en hyggelig og interessant dag sammen med andre som digger DUCATI.

Vi starter ca kl 11:00 (kom gjerne før det) med  en entusiastisk Per T Jenssen som deler sin store kunnskap om hvordan bygge en unik SS. Han har nok litt av hvert å fortelle og er som vanlig interessert i diskusjon rundt tema ombygging.

Det blir Pizza som tidligere. De som har lyst til å spise vippser meg når vi starter, slik vi har gjort tidligere. 

Løvaas motor har kanskje fått inn en del av årets kolleksjon på klær og utstyr, så pass på, de pleier å ha gode tilbud denne dagen

Ca kl. 13:30-14:00 fortsetter vi fjorårets suksess med Plassen Racing bare for dere. 

De har andre planer for sesongen enn å kjøre i det spanske mesterskapet og det betyr at vi får se mer til de her hjemme på berget. Jeg er i hvertfall veldig spent på NM sesongen i år og det er jeg sikker på at mange av dere også er. Kongepokalen er satt opp i Superbike og det skal bli morsomt å følge med.

Jeg gleder meg til å høre hva Plassen Racing har å fortelle oss i NDFD om planer for sesongen og inspirasjon til dere som har racing i tankene. Gode tips fra de kan vi forvente i år også. 

Jeg håper de har en Panigale V4R  å vise fram......

Jeg tipper det kan bli en lang og morsom dag hvor vi avrunder i 15:00-15:30 tiden. 

Det er fint å gi meg et tips på denne tråden om du/dere har tenkt å komme og eventuelt skal spise pizza, så får jeg en oversikt.

Per B

 

IMG_1259.PNG

IMG_2852.JPG

IMG_3571.JPG

53121434_393934011387959_73488148859977728_n.png

Endret av perern
Evaluering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en flott dag hos Løvaas Motor.  Ca 20 pers med stort og smått hadde det kjempehyggelig sammen. Veldig hyggelig å se noen nye fjes også.

Per Jenssen hadde en session på tema, bygging av sykkel. Alltid morsomt å høre på, og Pers kunnskap om alt er fra det rent tekniske til lovverket er imponerende.

Plassen Racing er det alltid interessant å høre på. Spennende sesong med mye kjøring i Norge, så det blir mange anledninger for oss å følge gutta. De viste også fram den nye gromsykkelen Ducati Panigale V4R. En rå maskin som jeg gleder meg til å se og høre. 

Vi prøvde en ny pizza leverandør da det viste seg at Casablanca holder på å pusse opp så kjøkkenet var stengt. Jafs på Gullhaug leverte over forventning så pizzaene skled greit ned.

Quiz ble det også og kunnskapene var bra synes sensor. David Hans stakk av med seier og en Ducati caps. 

Takk til Løvaas motor som alltid stiller opp for oss.

perern

 

 

 

 

 

 

 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Javel, syklene skal være korte nå ja. Så man ikke får plass til skiltet en gang. Man kan vel feste det nede ved bakhjulsbolten da. Som HD gutta gjør. Før hadde vi plass til både passaskjer, bagasejebrett, og skilt. Det var tider det. Anng bolt on mod: Faktisk kunne jeg trengt andre speil til min nye 999. Under prøveturen i dag opplevde jeg for første gang at jeg må dytte albuene ut, for å se i speilene. da begynner de å bli smalt. Prøveturen gikk forøvrig fint. Sykkelen er vel det lekreste jeg har kjørt, på alle måter. men nakken får jo kjørt seg da, på en sånn type sykkel. På FB luftes det merkelig nok mye ønskes kjøpt sykkel innlegg. Men "rant" gjerne om det også😃
    • ... forresten; skal vi "rante" litt om alle de syklene som LUFTES på facebook? Blir det mere luft nå så 😆
    • Jeg finner ikke arkene med statistikk over skilt-tapsmeldinger🙃 Dette er ofte produkter skåret ut av enkle metallplater og/eller dårlig karbon. Ekstremt lett å kopiere. Flott fortjeneste. Kanskje. De nyere syklene er for korte. De rekker rett og slett ikke helt tilbake til der skiltene må stå for å ikke bli flerret av ved dype fjærutslag. "Tail tidy" kjøpes inn likevel. Tilsynelatende ukritisk. Skilt flerres av eller står i fare for dette. Jippi - da monteres skiltet bortimot horisontalt. Stilig, men ulovlig og må etter hvert byttes ut mot noe som funker (original?)(annet fabrikat?). Mye ubrukelig rusk og rask skal bytte eier. Litt usikker på om dette faktisk blir solgt. Dette er et av bestselgerproduktene i kategorien "bolt on mods". Blinklys og speil er andre schlägere. Listen stopper ganske brått opp når vi nærmer oss ti forskjellige produkter? Jeg er selvutnevnt "chief mod addiction enabler" og skal først og fremst være støttende for medavhengige. Dog skal sies at jeg er mest begeistret for funksjonelle mods, gjerne selvlagete og hvis de er "bolt on" er det fint hvis de virker og holder en stund. Eventuelt kan vi også bare gi faen og la alle holde på så mye de vil.     
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer