perern Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Løvaas motor har fått en SFV4 inn i butikken. Kan være en fin anledning til å finne på noe morsomt i disse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 25. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2020 Se den bra testen på Youtube👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Cappelen Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 Noen som vet om leveringstid på denne? I disse koronabefengte tider.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 26. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2020 Vi har ikke fått ETA men det er ikke varslet noen forsinkelse på de som er bestilt. Tror den er populær, så det kan nok være lang leveringstid for de som bestiller nå. Dette er bare vill gjetning 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Det blir spennende å lede testen i Mc Avisa i neste nr, men her er en liten teaser. https://www.mcavisa.no/single-post/2020/04/04/Vi-har-testet-Ducati-Streetfighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 I dag har jeg prøvekjørt SFV4 i halvannen time. Makan til sykkel har jeg aldri kjørt. Sitter meget godt i salen, fin avstand til styret og fotpinner. En rå motor med mye krefter men silkemyk i lav fart. Slapp den ned i 50 km/t i 6’gir og det var ikke noe protester med å dra den opp igjen. QS som fungerer meget godt i alle gir, betraktelig bedre enn på SS’n. Da er det bare å vente på at Italienerne kommer til pumpene igjen. Jeg gleder meg veldig😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg